Willy Wonka Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Tenker ikke noe spesielt. De har valgt å bruke snus.... dømmer ikke folk etter det. Dumt er det jo, men det er tross alt voksne folk og får stå for egne valg.
Gjest -<<- Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 At jeg ikke vil kline med dem. Bortsett fra det er jeg ganske likegyldig.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Snuser selv og synes det er finfint!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Helt greit, de forpester jo ikke andre med det. Jeg er fornøyd så lenge sambo tar ut snusen før vi kliner.. hehe
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 ikke mitt problem så lenge det ikke er meg som må kysse vedkommende(heldigvis verken røyker eller snuser mannen min) eller plukke opp klyser rundt om. (hva skjer med å ikke skylle ned i dass etter man har spytta ut klysa????) Heller at folk snuser enn røyker, da slipper jeg og andre som har valgt å ikke forpeste kroppen vår med nikotin, å lide :-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Snuser jeg også, og ser ikke noe galt i det. Annet enn at det ikke er bra for den stakkars kroppen min da
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 jeg snuser og syns det er mye bedre enn røyken jeg hadde før! Er så godt å slippe å gå ut å røyke, få vondt i halsen, lukte vondt, kjenne at flimmerhår og lungeblemmer sakte men sikkert stryker med... er så glad jeg har gått over til snus;) Ikke får jeg kohls, og faren for kreft er så ubetydelig at jeg bryr meg fint lite:p
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 Liker ikke lukten av snus, men det er jo ikke lenge boksen er åpen så det gjør ikke så veldig mye! Ellers så HATER jeg snusklumper som ligger rundt! Ligger iallefall 3 på bordet før samboeren kaster dem, å en gang fant jeg faktisk en i senga (?!) Da kjente jeg at jeg holdt på å klikke i vinkel. Eller så bryr jeg meg ikke så mye egentlig. Men også er det ikke så fint med de som har en så stor klump under leppa at de såvidt får igjen munnen:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå