lille bølle Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 noen som har noen forslag til relativt sittestillende aktiviteter? Vært sykemeldt i en måned nå, og blir nok sykemeldt en stund til er ganske så lei....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Selv har jeg strikket og tovet julesokker til barna (jeg er ikke noe håndarbeidsmenneske egentlig, men nøden "tvinger" frem evnene, haha), laget heklekant på gulpeklutene, lest ufattelig mange bøker + vært alt for lenge på bim/dib pr dag ) Og planlagt en hel haug, feks oppussing av barneværelser.
mamo82 *2 jenter* Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Uff, ja, det er skikkelig trasig å gå hjemme hver eneste dag! Jeg har planer om å rydde litt i huset; som klesskap, papirdunger, gamle kvitteringer, barneklær som er vokst fra, osv.. slikt som ellers ikke blir prioritert å gjøre. Er godt å få unnagjort litt sånt nå når man har tid til det. Har også svidd av en tusenlapp på Panduro.no, venter pakke i posten i morgen. Skal lage opp noen bursdagskort og noen bilder i scrapbook-stil, litt påskepynt og andre småtterier. (Jeg har ikke tålmodighet til å lage et helt scrappealbum, så har tenkt å lage en og en side som jeg kan ramme inn og henge på veggen. ) Jeg savner å treffe folk, siden alle jeg kjenner jobber på dagtid.. Derfor har jeg planer om å starte "hobbyklubb" for meg og noen venninner - håpet er at man kan treffes en gang i uka for å pusle med ting sammen, sladre litt, drikke kaffe og spise brownies.. ;o) Ut over det så tenker jeg å begynne å gå en tur hver dag. Spiller ingen rolle hvor langt, men kjenner at det er godt å være ute og få litt frisk luft. man blir plukk råtten av og sitte på BIM mange timer hver dag.. hehe..
ninsoer Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 skjønner deg godt. ha selv vært sykemeldt i snart 2 mnd. uten å kan røre så mye på meg.. men ha strikket litt.. et skjerf te babyen. og så har jeg holdt litt på me scrapbooking. lager album av gutten e har som bi 2. Håper noen andre kommer me litt mer formuftige svar for de som må holde seg i ro.. litt kreative og som gjør mye nytte for seg og som ikke bi så fort kjedelige.. å som man kan ta opp når somhelst og ikke må sitte så lenge hvergang..
ninsoer Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 står stillesittende aktiviteter.. er ganske irriterende å bi påminnet hvor deiligt d er å gå tur og å være ute....
blebla Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 jeg har tatt for meg en og en skuff, få mannen din til å bære skuffene ut til sofaen. så går jeg gjennom alt, organiserer på ny, kaster masse gammelt skrot, går igjennom alle gamle papirer og alt, så har jeg tatt alt av klær og kasta på sofaen, pakket ned det jeg ikke har brukt på en stund, satt det ned i boden, Og bretta alt som skal tilbake i skapet fiiiiint og organisert det på en god måte. Samme med alt sengetøy og håndklær, nå begynner det å bli orden i absolutt alt av skaper, skuffer, oppbevaringsbokser og alt her i huset, PLuss at jeg har nå fått masse åpne hyller og skuffer, som jeg kan fylle opp med nye saker etterhvert, det er en utrolig deilig følelse. Man kan jo bruke lang tid på det da, sånn at det ikke bare blir stress, lese litt i de gamle dagbøkene og se på gamle bilder som dukker opp, og le litt av gamle brev.
mamo82 *2 jenter* Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Jeg skrev jo at det ikke spiller noen rolle hvor lang turen er.. hehe.. for meg er det av og til mer enn langt nok å gå til postkassen eller ut med søpla, pga. bekkenløsning! Mente bare at frisk luft er godt uansett.
amaliel Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 jeg har vært senge/sofaliggende i 30 uker i strekk pga ekstremt svagerskapskvalme bl.a utenom de legebesøkene/sykehusinnleggelsene jeg har måttet gå til å fra....... et helvetes mareritt av et svangerskap. tortur!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå