mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Mener ikke å gni det inn for dere som ikke kan være med altså:-) Men for å få litt klarhet i tingene vil jeg bare si at de som det er bestilt rom til er: Karomamma Snulder Tiggywinkle Babyonboard Reveenka Mamma søker barn-har fått 2 Attpåklatten Prisen er 2195,- og i den inngår det: I Spa pakken inngår følgende: * Overnatting med frokost og lunsj * 3 retters middag eller buffèt ( kjøkkenets valg ) * Badekåper og tøfler * Inngang til treningssenter og Spa-avdelingen i 1.etasje. Spa-behandliger må bestilles separat. Nå skal jeg først sende en mail med de "virkelige" navnene deres, så kan dere maile de om hva dere ønsker av beh. http://www.sonspa.no/
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Herlig:-) Jeg har bestilt de behandlingene jeg har lyst på og har av erfaring ikke bestilt full kroppsmassasje dagen derpå;-D For en grusom opplevelse...når det ble litt mye vin kvelden før....jaja, man lærer så lenge man lever;-D Ellers har både barsjefen og hovmesteren lovet å ta godt vare på oss altså;-D Gleder meg som en unge og kunne faktisk tenkt meg en tur ut dit før april også;-D
Babyonboard ;-) Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Åh... Jeg også har lyst på tur før april ;-))) Men så var det de PÆNGA da.... Men drømmene kan ingen ta fra meg!!!! Må visst inn å bestille de behandlingene...
Karomamma Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Veldig bra jobbet av arrangøren, må jeg si Tusen takk for at du gidder, mamma-søker-barn! JEG GLEDER MEG!
♥Snulder Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Blir deeeeilig!!! Må inn og bestille behandlinger jeg og! Blir vel ansikt og føtter igjen tenker jeg.... for kroppen min får dem aaaaaldri....hehehe...
Reveenka Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Hehe, enig der Snulder - som jeg pleier å si : Din kropp, min arbeidsplass.... Her blir det muligens en ansiktsbehandling...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 Skulle ønske du hadde hatt mulighet til å bli med oss tonetroll, det hadde vært kjempekoselig! Men skjønner at formen ikke er så god som den burde og at det er viktigst å bli helt frisk igjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå