Gå til innhold

hva er det som skjer egentlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i to sykler etter hverandre testa positivt nå fra dag 16 og ut til mens, ( Det er sikkert lfere enn meg som har gjort det?),

for så å få mensen etterpå til stort sett rett tidspunkt?

 

Jeg kjenner meg jo gravid også, det er bare så himla slitsomt å miste så mange ganger etter hverandre.....

 

Nå er de på plass igjen disse strekene på Clearbluetestene, og jeg er like vis,

-----er jeg gravid eller ikke?

 

HJELP!

 

Svar meg NÅ!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen og få en undersøkelse/prat med h*n.

Det kan være forskjellige årsaker til at du opplever dette. Det kan være at du er gravid, men allikevel har mens. Det kan være at du blir gravid men at det støtes bort med mensen.

 

Legen vil kunne gi deg svaret, ikke vi her inne på BIM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...