Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Har hatt bekkenplager i halve svangerskapet til nå, og siste ukene har jeg begynt å få kramper, eller tilløp til krampe på innsiden av lårene (helt øverst) når jeg har beveget meg/gått. Henger dette sammen, eller er det noe helt annet?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2009 Hm, jeg er den eneste som har opplevd dette? Jaja, får ta det opp hos legen i morra )
Nemlig Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Hei du! Dette har jeg også opplevd, mer og mer i det siste (uke 38). Jeg har ellers ingen bekkenplager da, så trodde kanskje at det var dette som var det.... Berett gjerne hvis legen sier noe lurt;-)
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Kramper på innsiden av lårene er typisk bekkenløsning, jeg sliter forferdelig med det nå på slutten men trøster meg med at jeg er fødeklar som bare det og at det kanskje skjer snart.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Da var jeg ikke alene da ) Ser jo helt idiot ut når jeg går (måtte gå et lengre stykke i "offentligheten" i går da vi skulle i banken) for plutselig må jeg liksom strekke ut det ene (eller andre) beinet for å dra ut krampa, og gå kjempeseint. Ser vel ut som ungen holder på å dette utav meg, tenker jeg *fnis* ...men ikke lenge igjen da, heldigvis )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå