Gå til innhold

Gutt eller Jente? Gruer meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på UL på fredag, vi har bestemt oss for at vi vil vite hva det er. Jeg er redd de skal si det er gutt. Ikke missforstå, ikke noe galt i det, men jeg har vært så sikker på at det er jente siden dag en. Tror jeg vil bli litt skuffet over at jeg har tatt så feil, og det i over 4mnd. Har kjøpt rosa klær osv. Har de siste dagene følt litt gutt på meg. Hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer til å bli så glad når du ser babyen at det uansett ikke kommer til å bety noe... ;o)

Og skulle det være en gutt, så får du jo lov å starte shoppingen helt på ny igjen...

Ingen skade skjedd, og det kommer til å bli så fint og kjekt på fredag! Bare gled deg :o)

Skrevet

Du blir nok ikke skuffet over at det er en gutt, men kanskje over at dine antakelser var feil? Det er lov å ha "lyst" på det ene kjønnet fremfor det andre. Men man kan jo ikke vite 100 % sikkert før man ser det på UL eller babyen kommer ut... Jeg var helt sikker på at det var gutt sist, og fikk jammen rett. Denne gangen er jeg mer usikker. Siden jeg har gutt fra før, hadde det vært stas med jente. Så jeg tror liksom det er jente. Men det kan jo være ønsketenkning. Uansett, den lille er velkommen samme hva det er! Viktigste er jo at han/hun er frisk, sant? Jeg skal på UL i morra, så da får jeg kanskje vite!

Lykke til, blir spennende! Og du, gutt er kult :o)

Skrevet

Er jo egentlig det samme bare den er frisk:) Men det blir liksom rart å omstille seg. Er veldig glad i den samme hva:) Må kjøpe en dukke da, som jeg kan ha på de rosa kjolene jeg har kjøpt:) hehe

Lykke til på UL:) Få høre hva det blir da:)

Skrevet

Ellers så får du bare spare på dem og fortsette produksjonen til du får en jente... ;o)

Men du vet jo ikke enda heller... Husk å fortelle hvordan det går da :o)

Skrevet

Spørs om det kan bli mange barn til slutt da, kan være de kjolene har gått av moten for evigheter siden:P hehe

Skal la meg høre fra:) Venter i spenning til fredag:)

Skrevet

Var på UL i dag, å det er jente:) Skal ut å kjøpe en liten rosa kjole:) Var så herlig å se henne, aktiv krabat med bollekinn;P hehe

Skrevet

Så gøy! Jeg vil også ha jente :)

Ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Ja jeg er bare så glad:) Var som jeg følte på meg.

Masse lykke til til dere andre:)

Skrevet

Gratulerer med jente. Så morro,skal ikke før 12 jeg da,og har ingen følelse på hva det er=))) spennende assa...Når fikk du termin da`?

Skrevet

Ja du har masse å glede deg til, er så utrolig å se den lille som har blitt så stor:) Jeg fikk beholde min termin den 3 juli:) Smiler fra øre til øre:)

Skrevet

Så koselig :o) Litt kjekt at du "tok feil" da...

Hvordan takler faren at alt skal bli rosa fremover??

Skrevet

Han er veldig glad, han kom hjem fra jobb i dag med rosa klær til jenta selv, og han smiler fra øre til øre:) Fordi om han innerst inne sikkert ønsker seg en gutt til å spille fotball med;) Han sa, når den her er kommet ut så kan vi bare lage en til i samme slengen, kan være det blir gutt:) hehe Godt å få vite alt står bra til:)

Skrevet

Til babyenmin var så rart å lese det du skrev, for jeg er også så sikker på at jeg har jente i magen, og har også handlet endel rosatøy =)

Svigerfar derimot er sikker på gutt, og gjør meg gal i hodet av det mase med guttenavn, og alt guttesnakke når jeg kun har tenkt jente selv. Blir så irritert. Jeg blir IKKE skuffet om det er gutt, men følelsen for jente er ganske sterk.

Også hadde det vært et pluss å fortelle svigerfar at min magefølelse hadde vært riktig hele veien =)

Gratulerer med jenta i magen!!

Hilsen meg som skjønner veldig godt åssen du har følt det =)

Skrevet

Tusen takk. Stol på magefølelsen, jeg var så dum at jeg begynte å tvile på den til slutt, men den var jo riktig:) Må si jeg ble veldig lettet når hun sa det er jente, bare for at da hadde jeg riktig liksom. Var litt moro da, for før hun så hva det var, så sa jeg oj se det er en gutt. Så lo bare jordmor og sa nå nei du dette er navlestrengen, om det hadde vært gutt så hadde ikke utstyret vært så stort:P hehe

Når skal du på UL? Du skal vite hva det er eller?

Masse lykke til:)

Klem

Skrevet

Haha, nei den er nok ikke så stor da nei.. Kan tenke meg disse jormødrene har hørt mye rart =) Hehe..

Jeg tror nok den magefølelsen våres stemmer ganske bra på de fleste, og at det stemmer på UL. Men hva med de som faktisk føder det motsatte av det de ser på UL =)

Jeg er faktisk helt ny her på 2 trimester så det blir UL en gang i mars. Gleder meg veldig allerede da =)

Klem

Skrevet

Ja men for meg så jo ut som noe helt annet en navlestreng liksom, hehe

Jeg tenker litt på det jeg også, tenk om jeg føder en gutt liksom, da får han bare rosa klær, rosa rom, vogn osv, hehe kan ikke være noe god start på livet for en gutt:) Hun sa hun var helt sikker da, så vi får stole på det:)'

Da har du masse å se frem til, bare gled deg:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...