_Lotus_ Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Er såååå lettet! Har hatt småblødninger 2 ganger, ikke mye blod men litt på papiret. På 1. kontroll i dag 10+5 sa legen at vi derfor kunne prøve å høre hjertelyd, men at det nok var litt tidlig. Hun lette lenge, men jeg hadde mistanke om at hun var litt høyt oppe. Og akkurat da hun begynte og fortelle meg at det ikke betydde at det ikke var liv, så holdt hun den litt lengre ned og da hørte vi kraftige og hurtige hjerteslag. Det var en helt merkelig følelse, jeg har ikke hadd evnen til å glede meg så veldig over svangerskapet de siste ukene pga at jeg har vært så kvalm og kastet opp flere ganger daglig. Men jeg ble jo veldig bekymret da jeg blødde, og å få vite at det er liv var kjempehærlig
♥Axinija♥ Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer så mye...Kan tenke meg at du er lettet og glad nå!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Ååååå - så koselig og gratulerer så mye!!! Håper det går litt bedre med deg nå... det er ikke noe særlig å være så kvalm og kaste opp flere ganger om dagen!! Det må tære noe voldsomt på deg! Håper ihvertfall at det bare blir bedre og bedre etterhvert... Jeg sliter veldig med kvalmen jeg også, men jeg kaster nå fortsatt ikke opp - selv om jeg tror det er like før det kommer hele tiden. har vært to dager nå som har vært OK - i går og i dag og dag har jeg lurt meg ut sammen med mannen min på kosetur til Sandvika storsenter - og det var veldig koselig og jeg fikk i meg hele lunsjen uten å gulpe det opp - men slet litt i bilen på vei hjem og sovnet... Uansett - det var veldig koselig å høre at alt er i orden til tross for småblødningene dine!! Kos deg resten av dagen med minnene etter hjerteslagene =) Stoooor klem fra
bebis *aug09*juni12* Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 så koselig skal på første kontroll i morra, så kanskje jeg og får høre hjertelyd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå