Gjest Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 er det farlig å svømme/bade i klorvann når man er gravide?
Heidi <3 Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 hei, nei det er ikke farlig.. babyen er godt beskyttet.. jeg trener på 3t, i basenget der, det er så deiligt.. svømming er nok den bedste treningsmetode du kan bruke når du er gravid, da du ikke belaster dine ledd og får brukt alle kroppens muskler
lillejenta2 Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Nei, det er bare å svømme i vei! Enig med Joy, det er super trening for gravide. Nesten ingen belastning på leddene, men god trening likevel.
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Tusen takk for svar! Så bra! Da kan kan jeg bare svømme og kose meg da;)
☆chiquita☆ Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har hørt at i andre land, får ikke gravide bade i offentlige basseng, pga infeksjonsfarer... Jeg bader ikke!
lovelyme Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Men i andre land har de kansje også andre rutiner ifht bassengrengjøring og slikt..
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har også blitt anbefalt å svømme så mye jeg kan når jeg er gravid. Er kjempebra trening. Om du er usikker kan du jo høre med legen din om hva han/hun sier. Jeg hadde svømt å kost meg. Er ikke bra å bekymre seg for mye når man er gravid. Husk at dette har gått greit med for millioner av jenter før oss. Som min mor sier: "Vi måtte aldri holde oss unna noenting som helst av verken mat eller den slags og allikvel....her er du voksen, frisk og gravid. Dette skal nok gå så bra. Sett deg tilbake å nyt livet!" Tar denne kommentaren til meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå