trillemamma Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg kjøpte en hårfarge fra L`oreal for 1 1/2 år siden. Er det for sent å bruke den nå? Er det holdbarhetsdato på hårfarge?
trillemamma Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 Nei, jeg har finlest på pakning og bruksanvisning, uten å finne noe.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Jeg er ikke frisør. Men jeg ville definitivt tatt sjansen, og brukt den :0) Når det er sagt så SKAL det være dato på boksen...
trillemamma Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2009 Nei, ingen dato, men jeg fant noen tall trykket inn i pakningen: 10D302 Vet ikke hva det betyr, men det ser ikke ut som noen dato.
flinke jenta mi!!! Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Hei jeg er frisør, gjør ikke noe at den er gammel, men kanskje du må sitte litt lengere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå