Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har råd til meg på hva jeg kan jøre? jeg skal til jordmor på torsdag nå... er redd jeg kommer til og ende på krykker nå.. jeg er så plaget konstant hele dene uken har vært forferdeligt.. hjelper ikke me pute mellom bena heler om nettene.. :,,( hva skal jeg jøre... har 8 uker til termin nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heidu

Jeg har vandret på krykker nå i 3 uker.... og fortsatt nesten 12 uker til termin.. men det er en god hjelp for å klare hverdagen,(med mine tre barn..)

utover det har jeg fått henvisning (fra fastlegen...da jordmor på abc ikke kan henvise eller stille diagnoser) til fysioterapi noe som også hjelper en del!

lykke til

Skrevet

ok... sliter også me at jeg har en del kynnere for tiden og de er også ganske vonde.. kan dette komme pga min bekkenløsning? er sykemeld pga dette...

Skrevet

jeg har også veldig vondt i bekkenet. blir verre ved at jeg sitter/ligger hardt eller står oppe. det beste er å ligge mest mulig. for et slit ......

ved kynnere hele dagen lang,gjør det også verre i bekkenet. bader hver kveld som lindrer litt på vondtene.

Skrevet

Melder meg inn her. Har fysioterapaut/spesialist i manuell terapi og hun er flink!!! Har gode og dårlige perioder, nå er det dårlig. Er veldig spent i musklaturen på rumpa og det gir seg utslag som rastløse ben, leggkramper. Klarer ikke sitte i samme stilling lenge om gangen.

Har variert litt på hvilken side av sengen jeg sover på. Det hjelper meg. Gjør øvelsene fysio har gitt meg. De hjelper veldig godt.

Pute mellom bena virker av og til, men jeg klarer fortsatt ligge halveis på mage,og det avlaster litt på bekkenets ene side.

Er aktivt sykemeld, og var ikke på jobb i dag pga for stort arbeidspress torsdag og fredag. Det ødela hele helga....

Har noen av dere prøvd bekkenbelte?

Skrevet

Vet hva du snakker om ja. Jeg går til fysioterapeut og gjør øvelser jeg har fått av henne flere ganger pr. dag. Det hjelper.Men dagene er veldig ulike, bra en dag, dritvondt neste.. Det viktigste er å ta hensyn til seg selv:)

Skrevet

Var hos fysio i går. Var så spent i setemusklaturen at det førte til urolige ben, vondt i lysken og leggkramper. Hun satte albuen i 3 forskjellige punkter i 2,5 min på hver rumpeball. Kjentes godt ja. Men musklene slappet av igjen, og borte er alle plagene. Deilig :-) Nå skal jeg gå til henne en gang i uken framover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...