Gå til innhold

Tenner! Blir gal, både jeg og minsten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby på 7 mnd har fått sist først riskorn! Så søtt!! :)

Men han e rjo relativt frustrert da, penslet med Dentinox, og prøver å underholde som best jeg kan ,men han er utrøstelig.

Noen tips? Hva kan jeg gjøre? Sitte rogså å jobber samtidig her, og han pleier å være veldig flink til å leke selv på gulvet osv, men i dag er det full krig.

Hvor lenge vil dette vare? Hva kan jeg gjøre for han?

Tips mottes med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg igjen! min på 14 mnd holder på med det samme! men her er nettene værst.

i stad, skulle jeg bare vaske fingrene hennes litt etter lunch, og da tok hun fra meg kluten (hadde bare vann på) og hun gikk å beit i den kluten ganske lenge, fikk den ikke fra henne, altså! kluten ble fort kald, så jeg lurer på om det faktisk lindra litt!

Skrevet

Ja, kjøp en sånn bitering med vann i som du legger i fryseren/kjøleskapet.

Det bedøver og lindrer...

Skrevet

Ahh!!

Det var lurt!! Han begynte i natt, var ikke så veldig fornøyd med tingenes tilstand,helt tydelig det...

Nå har han endelig sovnet, håper det varer lengre enn 15 min.. PUH!

Bør jeg begynne på pusse tannen hans allerede i kveld da kanskje? Noen tips til hvordan man bør gå frem? Har helt egen tannbørste og barnetannkrem..

Slitsomt dette med tenner forstår jeg!

Skrevet

Smart, har en i frysern nå ,men noen som sa til meg at han kunne få frostskader i munnen av det??

Noen som vet hvorvidt dette stemmer?

Skrevet

Sånne kavringer (skalker av brød) var snuppa her veldig glad i da hu fikk tenner...

Også Babyfeedern med forssen frukt o.l i:)

Skrevet

Så lurt!! Her blir man jammen klok i dag!! Takker for tips! Plagsomt dette her gitt..:) Er litt redd han skal sette frukten i halsen, men hvis jeg skjærer en eplebåt, og gir han en kald slik, så går vel det greit? Eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...