Gå til innhold

Clearblue graviditetstester, svake streker....


gullimagen :-)

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har prøvd i tolv måneder nå, og nå lurer jeg på om det kan være noe på gang. Er ikke helt sikker på når ikm er, pga pcos er syklusene mine ganske tøysete, men er i disse dager. Har tatt to cb tester, og en qr. Alle tre har en svak, svak strek i testvinduet, men disse strekene har alle først blitt synlig etter en god stund, tok ca åtte minutter. Strekene er også blitt litt sterkere etter ti minutter. Så nå lurer jeg på om andre har samme erfaring?? Har selv alltid sagt at en strek er en strek, men nå tror jeg det ikke selv. Begynner å lure på om jeg har gjort feil, at jeg har tatt feil av tiden, og at det har gått lenger enn ti minutter. Det kan ha skjedd med qr- testen, men alle tre? Det får da være måte på hvor mye til og med jeg kan rote.... Jeg har tatt min andel av tester i løpet av disse tolv månedene, og jeg har aldri før opplevd å få så mye som en skyggestrek på noen av dem, selv om det har gått timer. Har lest innpå her at noen mener at cb- testene er litt rare for tiden, kan jo være det. Så nå sitter jeg her og lurer på om jeg kan prøve meg på et forsiktig hurra, eller om jeg må vente litt til.... Noen andre med lignende erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,testet i går jeg med CB og fikk også en svak strek etter 2 minutter,så nå håper jeg at det stemmer,har IKM 7 februar,så skal teste litt nærmere og se om streken blir tydeligere da.Jeg har prøvd siden jeg hadde svangerskap utenfor livmoren i oktober 07 og har aldri fått en sånn svak strek før,så nå håper jeg at det har klaffet!

Jeg gir deg et forsiktig gratulerer,så får vi bare krysse fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsiktig gratulerer til deg også.... Er så frustrerende å ikke vite noe, men til alle andre har jeg sagt at strek er strek, og det har vist seg å stemme, så hvorfor ikke oss også? Vi får bare smøre oss med tålmodighet, selv om det er lettere sagt enn gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, dette er VIRKELIG ikke for å skape noe negativitet, men jeg testet på torsdag positivt med CB og på ikm på lørdag, negativt igjen. Så jeg vet ikke lengre hva jeg skal tro selv, MEN det kan jo være at nettopp jeg har opplevd en kjemisk graviditet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CB er jeg blitt skeptisk til, men QR skal jo være riktig, er ikke annet å gjøre enn å teste i morgen el noe, men testet du med alle 3 på 1 dag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har prøvd siden sommer 08, uten så mye som en antydning til svak strek.. lørdag morgen fikk jeg en ultra svaaaaaalk strek, men fant ut at jeg skulle ta ny test idag.. den var blenda hvit.. brukte cb..

trodde de var sikre, men tydeligvis ikke..

Jeg tok tom bilde av den svake positive testen på lørdag og sendte til ei venninne, og hu så den også, så var ikke jeg som så syner..

 

trodde en strek var en strek, men der tok jeg feil..

så jeg ville nok drøyet og tatt en test til en annen dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg testet med CB i 3 dager,tatt 4 tester og alle er positive,så i dag ringer jeg til legen og bestiller time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt tre forskjellige tester, tre dager, alle svakt positive. Den i går var en cb, og den var helt tydelig, i følge sambo. Men så begynte jeg å blø i går kveld, og det var annerledes enn vanlig mensen. Så hva det nå enn var så er det nok ikke der lenger. Hadde bare vært kjekt å vite om jeg faktisk var gravid eller ikke, i og med at vi har prøvd såpass lenge nå. Akkurat nå føler jeg meg bare dum. Kanskje jeg burde gått til legen, står uansett på venteliste for utredning. Lykke til til dere andre ihvertfall! Unner alle positive tester, og spirer som klamrer seg fast til det er gått ni måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oxo faatt svake tester, to faktisk (clearblue vanlig) og jeg bynte aa blo paa lordags kvellen, men jeg foler meg gravid:)

Stoppa aa blo i gaar kvell (mandag). Dette foles ikke som en vanlig mens for meg, jeg bruker bestandig aa faa veldig menssmerter samme dagen fru rod kommer og saa har jeg den i 6-7 dager,saa ja jeg har enda haap:)

 

Saa jeg skal ikke gi opp haapet for jeg har faatt testet om noen dager naar jeg faar testene mine i postkassa:)

 

Wish u all good luck alle dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen og den ble svak positiv der også,men som legen sa,en svak positivtest,er en positiv test :)Skal på ultralyd i morgen på SIA,blir spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok to clearblue forrige uke, og fikk da opp en svak svak svak strek på begge etter ca 5-6 min..

 

Men det viste seg å bare være skyggestreker..

 

Håper det ikke gjelder deg, lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det da at du fikk mensen og er heeelt sikker på at du ikke er gravid?? for jeg fikk en sånn skyggestrek nå.. og er så usikker på hva jeg skal tro:S jeg er 16dager over IKM, men blødde i noen dager da jeg skulle ha mensen, men ikke sånn skikkelig sånn jeg bruker med skikkelige menssmerter.. Tok en test nå fordi jeg plutselig ikke fant eggløsning og har følt meg i skikkelig dårlig form om dagen.. sånn at jeg lurer på hvordan jeg skal klare meg igjennom dagene denne uka, og uka som var.. :(

 

Det er en bred strek, men det er sånn at man se den i sterkt lys for å se, men det gikk alikevel og ta bilde med mobilen, så det er en strek der;) hehe.. men bare sånn skygge;)

Hva skjer?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...

E har tatt clearblue test men den sej negativ men trur den egentlig e posetiv kan dere hjelpe mej?

20200406_100225.jpg

Anonymkode: b2d66...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...