Gå til innhold

Barn og forfrysninger i ansiktet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet jeg om barnet har fått forfrysninger? Jeg har vært dårlig på å huske å bruke kuldekrem, og jeg bor på et sted hvor det ofte er veldig kaldt på vinteren (-15 til -20 grader ofte). og jeg har ikke bil, så på handleturer på babyen ligge i vogn. De siste ukene har babyen min vært så "ru" i kinnene.. tørr og ru hud på en måte. Kan det være at han har forfryst huden?? :( Han ligger varmt i vogna da, og er varm når han kommer opp.. men ansiktet har jo ligget uten noe over. Eller er babyer ofte tørre i ansiktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De blir veldig lett tørre i ansiktet. Jeg synes det hjelper å smøre de med A-krem når vi kommer inn igjen. Prøver å smøre med kuldekrem før vi går ut når det er så kaldt, men glemmer det ofte. De blir uansett ofte tørre i kinna og A-kremen må frem :-)

Skrevet

Da skal jeg gå til innkjøp av det! :) Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...