Gå til innhold

Kan noen please svare meg på dette mon tro??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangs og har null peiling! Terminen nærmer seg ganske greit nå - er i uke 39 nå.

Våknet tidlig i natt (kl.03.20) ved at jeg hadde skikkelig mageknip - og det ble vondere og vondere, greide ikke å ta tiden eller noenting, for det gjorde så vondt. Hadde heller ikke lyst til å vekke min sovende forlovede. Kom meg opp og gikk en tur på toalettet, hadde da håp om at magesmertene skulle gå litt bort om jeg fikk kommet meg på do. Men neida - det eneste jeg fikk til, var å tisse. Gikk tilbake til senga, og kjente kvalmen kom. Smertene ble verre, og vekte samboer. Tok da fram pc`en og satt meg på varktimer.se. Takene var regelmessige med 3-4 min mellom vært tak og varte så å si 1 min av gangen. Plutselig kjente jeg at noe måtte opp, hadde heldigvis en samboer som var rimelig kjapp med å hente en bøtte til meg - og vips der spydde jeg som en gal! Etter en stund da, dabbet smertene av. Og jeg fikk sove noen få timer. Nå har jeg nettopp vært i butikken en tur, og smertene kom tilbake, ble så ille at jeg vurderte å bare dra fra varene der jeg stod og puttet de opp i posen, det gjorde så vondt. Men det var jo så masse mennesker rundt meg, og jeg følte da at jeg bare hadde blitt sett dumt på om jeg forlot "åstedet".. Fikk pakket ihop varene og takene fortsatte. Nå er jeg kommet hjem, og smertene er ikke så ille lengre. Men kjenner at jeg har småvondt i nederste del av ryggen, og at det er noe som foregår i magen. Er dette noe å bry seg om, eller burde jeg se dette an frem til i ettermiddag/kvelden? Har nestene en time til sykehuset, og har allerede for to uker siden vært der med regelmessige vonde kynnere, og ble sendt hjem igjen. Har bare ikke noe lyst til å dra så langt for "ingenting".. Noen råd eller tips?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring legen eller jordmoren din:) regner med du har en som er nærmere enn sykehuset, så kan h*n sjekke åpningen din:)

Skrevet

Jeg ville ringt føden for sikkerhets skyld, spesiellt siden du har en time å reise dit! Det høres ut som om noe er på gang synes jeg.

Det beste er å ringe dit og la de vurdere om du må inn til sjekk.

Lykke til! :-)

Skrevet

Legen min er ikke tilgjengelig i dag. Og jordmoren er i bygda bare annenhver onsdag. Så har så å si ikke noe annet valg enn sykehuset:/

hmmm...

Skrevet

Nå merker jeg ikke noe til knipene lengre. Men murringen i ryggen er der. Får prøve å få i meg litt mat - skal teste ut den fabelaktige usunne grandiosa pizza`en uten paprika! Hoho..

Ja, snakket nettopp med min mor, så blir nok en tlf til sykehuset etterhvert. Men er så redd for å bli skuffet over at det ikke er noe på gang, så kvier meg for å kontakte dem.. Men jeg er vel bare nødt etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...