Gå til innhold

Begynnt i barnehagen i dag:)


camosilla

Anbefalte innlegg

Da var første dagen unnagjort. Vi var der i ca 2,5 timer. Han begynnte å leke med en gang vi kom sammen med de andre barna. Jeg skulle bli vist rundt i bhg, og han merket ikke at jeg gikk en gang:) Når vi kom tilbake satt de og spiste. Dette gikk over all forventning (så langt), så da får vi se om det går like fint i morgen. Da skal han sove der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at det gikk bra den første dagen :-) Du skal se at det kommer til å gå helt fint i morgen også :-) For det meste er det vist slik at barnets "reaksjon" gjerne kommer etter et par tre uker, så du kan jo være litt oppmerksom på det, MEN det er jo slett ikke alle som får noen reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de sa det i bhg også at det kunne komme reaksjon etterhvert. Blir spennende å se resten av uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

har det gått fint? Jenta mi har heldigvis trivdes bra de to første ukene i bhg :-). Og til uka skal jeg ta meg noen timer fri og bli med! Gleder meg :-) (pappaen har gjort alt til nå siden han er i permisjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går kjempefint! Selvfølgelig gråter han da vi leverer han, men det gir seg så fort vi forsvinner. Hadde karneval på fredag og greier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...