Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 De er bardoms venner og har vært sammen i flere perioder oppigjennom, så de har en fortid noe som ikke plager meg for vi har alle en fortid. Men min samboer har sagt at han aldri har sett på henne som noe kone emne og at han heller aldri kunne tenkt seg barn med henne når de var sammen. Dermed så giftet hun seg for 4 år siden (før jeg traff ham) med en mann som er myyyye eldre enn henne og som jeg ikke tror at hun har noe særlig med følelser for men han har en del penger...Men før hun giftet seg så fortalte hun min samboer at det alltid bare kom til og være han for henne og at hun ville droppe den kommende ektemannen på flekken hvis min samboer ville ha henne...han ville ikke...så hun giftet seg med den andre mannen. Men her til problemet: Hun HATER meg som pesten for i følge henne har jeg ødelagt livet hennes ved og bli sammnen med samboer. I følge henne så fant de nemmlig alltid tilbake til hverandre, men etter min samboer fant meg så er han ikke intresert i og ha kontakt med henne lengre. Når jeg ble gravid så sendte hun meg følgende sms: "håper at du har vett til og ta abort, for deres forhold kommer aldri til og vare, han er MIN!!!" Min samboer tok henne kraftig for den meldingen. Men hun gir seg aldri, sender stadig meldinger til min samboer om hvor mye hun savner og elsker han og at det er på tide at han dropper røya (meg). Han fikk seg hemmlig tlf nr, dermed så begynnte hun og sende mel til meg på facebook om hvor fæl jeg var som ikke ville innse at min samboer ikke ville ha meg men henne og at jeg ikke lot ham gå... Nå er jeg gravid igjen og vi gleder oss veldig og har også planer om og gifte oss før babyen kommer...Men er faktisk redd for hvordan hun kommer til og reagere. Utad er hun verdens hygligste og søteste jente, som ligsom er venn med alle..aner virkelig ikke hvordan jeg skal gripe dette ann. Jeg orker snart ikke mere. Noen som har noen gode råd eller som har vært borti noe lignende???
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Hun er jo tydeligvis ikke god i toppen. Jeg ville tatt vare på alt hun har sendt deg på facebook, og sms.. Ta utskrifter av det, og anmeld henne for trakassering. Enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Dette synes jeg rett og slett at dere anmelde til politiet. Dette er jo trakassering og forfølgelse. Kjerringe må jo være psykisk syk!!!! Lykke til med dere. Håper dere blir kvitt henne!!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Takker så mye for svar;) Vi kommer nok til og anmelde henne eller i allefall gi henne en sjangse ved og si til henen at vi kommer til og anmelde henne om hun ikke gir seg!!! Håper at alt ordner seg da;)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Takk gud for at ikke din samboer har barn med denne dama !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå