FruMamma med nr 2 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Noen som har fått det og evt hvordan virker den? Når det ikke tilbys lystgass på nåværende tidspunkt, hva kan man få i begynnelsen da?
petiteM's Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Er et lokalbedøvelse som gis i laaaaaaange sprøyter på hver side av skjeden? I så fall fikk jeg det mot slutten av min forrige fødsel. Mitt råd: hold deg LANGT unna - var helt grusomt og mye, mye vondere enn fødselen alene!! Samboeren min ble oppriktig redd for meg pga smerteskrikene mine....
FruMamma med nr 2 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 Ok, da vet jeg det. Flere som har prøvd dette?
Lykke X 4 Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Har ikke prøvd dette. Men jeg ble fortalt av jordmor at dette er en type som brukes i mindre grad nå om dagen. Så det er ikke sikkert at man kan få det over alt!? Ser du venter nr. 2? Vurderte også pudendal da jeg skulle ha nr. 2. Men til min store overraskelse var ikke utdrivningsfasen så ille denne gangen som da jeg fikk nummer 1. Med nr.2 gikk det veldig fort og babyen var ute på 3 rier. Hadde absolutt ikke noe behov for pudendal-blokkade med nr. 2.
FruMamma med nr 2 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2009 Ok, takk for svar. Var inne på hjemmesiden til sykehuset jeg skal føde og da var denne bedøvelsen nevnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå