Gå til innhold

Dere som har hatt tidlig ul... Når, hvordan, hvor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! Jeg ønsker å få tatt en tidlig ul privat for å se at alt er i orden, og se at det er noe nedi der for at det skal gå opp for oss.... ;) Synes det er alt for lenge å vente til uke 18. Jeg er 6+1 idag ca. Vet dere fra hvilken uke man kan ta tidlig ul og når man tar innvendig kontra utvendig ul?? Lurer også på om dere har noen anbefalinger i drammensområdet? :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha på fredag, er da 6+2. Vi ble gravide ved IVF, og klinikken vi bruker sier at jeg skal ha ultralyd i uke syv. Denne vil kun være nyttig for å avgjøre om det er en eller to og om det er hjerteslag.

Tror det vanligste for tidlig ultralyd er uke 8-10. Innvendig brukes stort sett hele første trimester.

Skrevet

hadde en ul i uke 6+3, utvendig, så livmora med en ert i. skal ha neste i morgen, blir nok også utvendig, og blir spennende å se hvordan den har forandret seg..! :) er 9+4 i morgen :)

Skrevet

Denne gangen var vi på tidlig UL i uke 6+6 grunnet små blødning. Den var innvendig, og det eneste vi så var en ert med et stort bankende hjerte. Jeg skal på tidlig UL i uke 12, da det er da det meste som kan oppdages av feil syntes. Var på dette med begge de første to også. Da er det også innvendig UL. Man kan ta utvendig, men legen ser ikke like godt type nakkefold og neseben på utvendig så tidlig. Om du vil se noe som ser ut som en baby, hadde jeg nok ventet til nærmere uke 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...