Lykkestjernen Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Prøver her eg... Lurte på om det ikkje blir brukt tvilling voksipose lenger? Fekk ein nesten ubrukt med når eg kjøpte tvillingvogn, men eg har ikkje tvillingar, så eg har ikkje fått brukt for den. Har prøvd å selga den på finn... Andre plassar eg kan legge den ut el blir det ikkje brukt lenger? Kanskje det er nokon her som veit el kanskje trenger ein?
jeg fant firkløvern Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Jeg vet ikke hvor mye de blir brukt. Jeg har ei venninne som har en og hun måtte kjøpe den ifra produsenten fordi de har sluttet å produsere dem. De hadde visst et restelager igjen. Du kan prøve deg inne på tvillingforum.com, der er det et kjøp og salg forum. Hvor mye skal du ha for den?
Lykkestjernen Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 Veit ikkje kor masse det går ann å ta for ein sånn pose. Men har funne ut at den kosta 2800,- ny, så 1400,- el litt mindre kanskje. Forslag? Kan sjekke ut det forumet du nevnte Tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå