Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Samboeren min er litt lei seg for tida pga økonomien vår.. jeg er lei meg jeg også, men han er dessverre litt mer negativ enn meg når det gjelder økonomien vår. Han er på jobb nå, mens jeg er hjemme i mammaperm. Så i kveld vil jeg gjerne gjøre noe for han som muntrer han opp.. noe som gjør han glad Har dere noen forslag til hva? Og som dere sikkert skjønner kan det ikke koste så veldig mye
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Gi ham en romantisk massaje:) Skriv et kjærlighetsbrev til ham:)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Sendte nettopp en sms til min kjære... Han ble veldig glad! Du kan jo gjøre det samme. "10 godt grunner til at jeg elsker deg. 1. du jobber og står i for at vi skal ha et godt hjem sammen. 2. jeg vet at du kommer til å bli en fantastisk far..." osv. osv. Dette er bare eksempler. Send en slik sms nå, og når han kommer hjem i kveld, står du klar med favoritt maten hans
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Det var kjempegode forslag! Skal sende enn sånn sms til han nå, og når han kommer fra jobb skal han få god middag og en deilig massasje Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå