Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hvordan bordplassering er det vanlige? Hvis vi har et smalt langbord på en måte.. sitter jeg og sambo på hver vår side av bordet på enden, og hvem sitter så vedsiden av oss igjen? Faddere eller dåpsbarnets besteforeldre??
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Vi var 19 stk, hjemme i vår egen stue. Hadde dekket på spisebordet og sofabordet, og folk satte seg ned der det passet seg. Hadde ikke så veldig høytidelig samling med bordplassering og taler.. mer uformelt.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Vi blir ikke så mange flere enn dere var, men vi vil gjerne ha bordplassering likevel Hvordan ville du gjort det da? Faddere eller besteforeldre "først"?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Tror jeg ville hatt besteforeldrene nærmest da... kommer vel litt an på hvem dere har til faddere, vi hadde et vennepar pluss onkler. Ville vel føltes mest naturlig med besteforeldrene nærmest dåpsbarnet, hvertfall hvis de er opptatt av og bryr seg om barnet..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Den dagen er der fadderne som bør sitte sammen med dere.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Hehe det er dårlig gjort av dere å komme med forskjellige svar Jeg har ingen anelse. Faddere er et vennepar,en venn og tanta til dåpsbarnet. Og alle besteforeldrene er veldig involverte med barnet Hmm.. vanskelig. HI
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Hva med om du og bf sitter midt på den ene langsiden av bordet? Med barnet mellom dere. Og så foreldrene dine ved siden av deg og hans foreldre ved siden av han. Og faddere da tvers ovenfor dere. da kommer alle "nærmest"
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Det var et veldig godt forslag, som absolutt skal tas til etterretning Takk skal du ha! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå