Gå til innhold

Flere her som går på (dobbelkur) Pergo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på min andre dag nå, er ganske kvalm. Er spent på når EL kommer. Forrige gang jeg gikk på Pergo (enkelkur) fikk jeg ikke EL før dag 27. Håper den kommer tidligere denne gangen. Hvordan går det med dere og har dere brukt Pergo før, når fikk dere EL? Har dere symptomer/ubehag fra pergoen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp!!

Jeg tok første pille idag..

Forrige gang, enkel kur, fikk jeg ikke EL i det hele tatt, så håper denne hjelper..

Sist gang fikk jeg alle bivirkningene, spennende å se denne gangen :)

Jeg tester ikke etter EL og har ikke tenkt å begynne nå heller jeg da.. Blir så stressa av det bare.

Skrevet

hei

dobbel kur fra i dag av.... enkel sist gang, men da fikk e ikke el i d heile tatt...... hadde ikke så mye bivirkninga men va litt kvalm.....

Skrevet

Det blir spennende å se om dobbel kur tar på oss da romheg..

Har dere prøvd lenge eller?

Skrevet

2 pp me pergo..... men vi har gått uten prev siden juni 2007... så d begynne å nærme se 2 år no..... dere da? håper d funke denne gangen. skal til gyn på dag 13 å da bestemme dem se om e skal ta hormonsprøyter også......

Skrevet

Vi har prøvd siden desember 07.

2 gang på pergo, men kan ikke regne pp :)

Da har jeg bare hatt 4 eller 5 siden 2007!

Skal ta blodprøver 3 ganger, også tilbake til gyn i midten av mars.

Da får vi se om jeg har hatt eggløs.

Imellomtiden skal mannen min sjekke seg også, så jeg skal ha med resultatet til gyn.

Skrevet

Hei! Jeg sluttet med p-piller i desember -07, har siden det hatt veeeldig uregelmessig syklus.. Siden jeg knapt har hatt eggløsning ett par ganger på den tida, kan jeg ikke si vi har prøvd på den måten. Har derfor fått Pergo nå (dobbel kur)- startet 22.jan-26.jan. Fått positiv EL- test idag (trur jeg hvertfall, like sterke streker).. Har egentlig ikke hatt veldig mye bivirkninger, men de jeg har hatt har vært preget av fryktelige humørsvigninger:(, hetetokter om natta og hodepine...

Håper det klaffer for oss alle med Pergo:) Lykke til!

Skrevet

Fint å vite at vi er flere! Dette er min andre dag på dobbeltkur, og jeg er skikkelig deppa, kvalm og har hodepine. Ikke noe morsomt. Vet ikke om jeg klarer 3 dager til. Men jeg må vel, har alt begynt... Sist gang fikk jeg EL på dag 27 (enkeltkur), slik at de ville prøve med dobbeltkur nå. Håper jeg er like heldig som deg Østfoldjente, og at jeg får EL snart!

Håper vi blir gravide hele gjengen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...