Gjest nyttårsløftet Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 jeg oppdaget akkurat at duken som har ligget på stuebordet noen dager egentlig er en gardin. Flere kvalifiserte bidrag?hihi
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Hehe, jeg oppdaget noen inntørket gørr bak høytaleren på lørdag. Gudene må vite hva det var og hvor lenge det har ligget der...:-p Men jeg tok det opp da jeg ble obs på det. Måtte skrubbes vekk, faktisk. :o/
Gjest nyttårsløftet Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Bak høyttaleren faktisk, he he. Ikke rart du ikke har oppdaget det da=) Forventer ikke mer enn noen hybelkaniner der;)
Canari Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Tok av julduken på salongbordet på lørdag, da var den blitt skitten (gidder ikke bytte duk før den er skkitten!). fremdeles noe julpynt i hjørnene, registrerte jeg
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Hehe, oppdaget gørra helt tilfeldig da jeg utrolig nok tørket støv av høytalerne og tv-benken. Og siden jeg ikke har tørket støv der siden før jul, så kan det ha ligget leeeeenge. Kanskje det var julekakerester?
fru tekopp Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Hahaha!!! Bra tråd! Har vaskehjelp, så jeg "vinner" vel denne.... Men fant en grønn yougurt i en av lekekassene på rommet til tulla her om dagen..... Må ha vært umodne jordbær... (er ikke de grønne?)
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Ååh, herlig! Vi tok ned fra vinduskarmen et halvfullt ølglass her om dagen som hadde stått siden jul og gjæret.... Nå skal det sies at denne vinduskarmen er høyt oppe, og ikke så lett synlig... Og for en stund siden plukket jeg ut en godt inntørket appelsinbåt fra håndtaket til den store gamle amerikakofferten til bestemor.... Og innerst i kjøleskapet kan det av og til bli funnet forekomster av sjeldent planteliv i form av lodne, grønne utgaver som vokser og trives på leverpostei, gulost og annet næringsrikt vekstgrunnlag.... Har vaskedame hver 14. dag så det blir vel en slags skadebegrensning bare der, ellers hadde det nok vært en hel del å ta av...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 Har stående en julenisse oppå kjøleskapet enda. Begynner kanskje å bli på tide å pakke den bort.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 Jeg måtte kaste bendit boksen til snupp idag.. Den var full av grønne, hårete buskevekster.. det var så mye at det gikk ikke å skrubbe vekk engang.. Og den har igrunn bare stått på kjøkkenbenken.. Grøss =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå