Gå til innhold

ikke en, men.....

Nutti og Leonora + 2 huleboere

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på tidlig ultralyd i dag, bekymret som vanlig, men spesiellt siden jeg har hatt smerter og spotting siden i går ettermiddag.

Men der ventet tidenes overraskelse, for noe galt var det iallefall ikke. Der er det tvillinger!!!!

Vi skulle ha to barn, nå venter vi nr tre og fire!

Her er det bare til å begynne å planglegge, det er så spennende, skremmende og gøy:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy, heldigris :)

hvor langt er du på vei?

er det tvillinger i familien din?

lykke til vidre og igjen gratulerer sååå masse, tenker gubben fikk sjokk og tenker jeg.hi hi hi

Skrevet

så spennende da:) må endre nicket ditt og legge til en e etter huleboer;p hehe...

Skrevet

hehe, ja har endret det nå. ingen tvillinger i noen av familiene,men ble gravid med pergo, så da var det jo en visas sjansje, selv om jeg aldri hadde trodd at det skulle skje:)

Vi gleder oss kjempemasse, men plutselig må vi jo kjøpe allt nytt. inkl ny bil, og vi som nettopp hadde kjøpt ny bil...hihi....og bygge på huset.....jøje meg, det blir en spennende tid fremover:D

Skrevet

har lite peiling på dette men hva er pergo??

sikkert veldig teit spørsmål men.

så spennende dette blir da kos dere masse.

Skrevet

gratulere så masse:)

det var moro da!!

hvor langt er du på vei da?

Skrevet

hehe, så moro da! harhørt at det er mest jobb de første 12mnd eller så, og etter det har barna så mye glede av hverandre at mye blir enklere..

Skrevet

Nutti og Leonora + 2 huleboere !

Oi, så spennende da! Lykke til videre!

Når er terminen?

Klem

Skrevet

Gratulerer såååå mye med to i magen =)

Klems

Skrevet

For en overraskelse da!!! Lykke til med svangerskap og i tiden etterpå :)))

Skrevet

Åh.. så spennende:) Gratulerer og lykke til:)

Skrevet

Tusen takk! :)

mybones: pergotime er hormonkur.

det er kjempespennende. nå har det verste sjokket lagt seg og vi har begynt å planlegge, for nå må huset bygges litt om!

jøje meg. vi gleder oss masse og alle besteforeldre, tanter og onkler er ekstatiske:)

Skrevet

er forresten 8+6 i dag

Skrevet

SÅ gøy!! gratulerer så masse! Jeg er litt misunnelig:) Hadde vært så koselig med to stk! Hehe:) Men jeg har et spørsmål. Hva gjør man for å få tidlig ul? Jeg har veldig lyst på det, for å virkelig bekrefte det fantastiske!

Skrevet

Gratulerer så mye! =) Hadde du ingen mistanke? Ikke fått noe mage enda? Gøy med to da! Lykke til videre! =)

Skrevet

takker:) tidlig UL fikk jeg fordi gynekologen min har det tilgjengelig hos seg, ellers hadde jeg ikke fått. men det kan jo bestilles på privatklinikker, som feks volvat el majorstua.

hadde litt mistanke siden testen var positiv over en uke før IKM, men tenkte at jeg sikkert hadde regnet feil på dagene....

magen er kommet litt, men jeg tenkte at det var fordi dette er nr to og ikke fordi det er nr to OG tre...hihi:)

Skrevet

Gratulerer, heldiggrisen:)

Ei venninne av meg har tvillinger og anbefaler det på det sterkeste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...