Mia29 Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Babyshop har produkter fra boob som jeg synes er utrolig gode. Noen av disse er kombiplagg slik at de kan fungere som ammeplagg når du har født. Verdt prisen synes jeg. H&M har en del å velge i. Her fant ikke jeg så masse. Litt avhengig av om du passer størrelsene eller ikke. Men de har veldig greie lange gensere som går fint over magen. Faktisk så synes jeg de vanlige lange genserene fra H&M har funket like greit som gravidegenserene. Har kjøpt en bukse der som jeg liker godt. Men var ikke så mange som passet. Ellers har Den kule mage som det reklameres for her på siden mye fint. Godt utvalg i bukser og ikke alle er så dyre som man skulle frykte. Jeg fant en helt utrolig god olabukse til bare 300 kr. De har bla en butikk på Glassmagasinet. Veldig greit også dersom du ikke er fra Oslo, men bare innom for shopping. Polern O' Pyret har også litt mammaklær. Men disse synes jeg ble litt dyre og var ikke så mye som passet til mitt bruk. Litt vel mye fritidsstil. Men det kommer jo ann på behovet. Jeg trenger å se litt "representabel" ut i jobben. Ikke alltid like lett med en mage som vokser fra uke til uke. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå