Baremeg Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Fikk målt idag og den lå på 160/90- er jo høyt, men jordmor mente at det var situasjonsbetinget. Har vel slit med det de kaller hvitfrakksblodtrykk lenge,blir kjempe redd når jeg skal måle. Urinen var i orden. Nå går jeg kun og tenker på at det var høyt og det er ikke noe hyggelig å måtte gå å bekymre seg for noe. Noen med trøsteord/erfaringer med høyt blodtrykk????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå