Gå til innhold

Denne berømte slimproppen.. Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg TROR slimproppen min kom idag.... (??) Har normalt bare hatt tyntflytende utflod, men idag kom det noe litt gulaktig, slimaktig og tykkt på toalettpapiret. Det var ikke mye, men kan dette være slimproppen? Har termin 14.02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplever akkuart det samme! Har termin 18.februar...Jeg har spurt jordmor inne på Ekspertsvar nå, så får se hva hun sier:)

Skrevet

Jeg merket slimproppen i form av økt utflod og i en tykkere konsistens denne gangen. Det forgikk i en ukes tid.. Mye slimete utflod, varierte fra kremhvit til mere gulig i fargen...

Skrevet

Takk for svar! Kan du ikke skrive her hva hun svarer da? :-)

Skrevet

Det kan det gjerne være. Tror den kom mer som en klump sist, men denne gangen kommer den stykkevis og delt over flere dager. Mye mer slimaktig enn utflod, nesten gele, iallefall deler av den.

Skrevet

Jordmor Siri skrev at hun absolutt syntes det kunne høres ut som deler av slimproppen. Den trenger nødvendigvis ikke komme som en klump, men kan godt være tykt seigt slim med varierende farge som kommer litt etter litt over noen dager...

Så det er håp om at det modnes her hvertfall:)

Skrevet

I mitt første svangerskap fikk jeg et par ganger ca 1 og 2 uker før fødselen en helt blank slimklump som lå i truseinnlegget. Dagen jeg fødde gikk slimproppen, da var det litt slimete blod som kom flere ganger når jeg var på toalettet. Det tok et par timer så var fødselen i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...