Gå til innhold

Da var jeg tilbake igjen her :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle egentlig gått over til 2.trim. i dag, men istedetfor ble det her.. Hadde en ma for 2-3 uker siden, men fant ut av det i går. Satt hele dagen på sykehus og tok diverse tester før jeg til slutt fikk en utskrapning på kvelden. Så nå sitter jeg her og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til.. Må tenke positivt, og så er det bare å prøve igjen når tr kommer tilbake! Men akkurat nå føler jeg meg bare tom, både fysisk og psykisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det var forferdelig trist å høre.....Men du er jo kommet på riktig tankespor allerede da høres det ut som! Prøv å være positiv og forsøk igjen når TR kommer tilbake. Så skal du se du er tilbake på 1.Tri før du aner det:-)

Masse lykke til!

Skrevet

Å nei. Huff. Så trist! Føler virkelig med dere!

Men det er godt at du klarer å tenke så positivt som du allerede gjør i den vonde tiden!

Ønsker dere masse, masse lykke til så snart tantekreket er på plass og har dratt igjen (om hun i det hele tatt rekker å dukke opp), før dere har en ny, sterk liten spire i magen!!!

Stor klem

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord! Håper det ikke tar så lang tid før det sitter en ny spire :)

Må ha lykke til, dere også!

Skrevet

Føler med deg Solstråle :). Har vært der jeg også- det er ganske så tøfft... Men du skal ha kredd for den optimismen du viser! Thats a strong woman!! Selv om du har lov til å være lei deg akkurat nå..

Men PLUTSELIG så er du gravid igjen!!

Klem

Skrevet

Stor klem til deg Solstråle. Kom innom Ufrivillig abort siden hvis du ønsker det. Det er desverre mange som har opplevd det samme som deg. Jeg hadde en MA for noen måneder siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...