Gå til innhold

Var hos legen i dag :(((((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom til legen da jeg ville få undersøkt brystet jeg har så vondt i ,jeg hadde bytta til kvinnelig lege da jeg synes er lettere å prate med, om ting og tang.Men i døra møtte det meg en araber ,greit nok det ,sikkert flink han ,men han forstår ikke hva jeg mener,Jeg klaget på bryst og at smertene går ut i ryggen.Han mente jeg har gallestein,Jeg hoster da jeg har hatt innfluensa ,men han mente at nei at det kan komme av gallestein.Så jeg fikk blodprøver og en kur mot mage katarr,. Jeg gikk og hadde mest lyst til å grine,da jeg også hadde spørsmål som jeg bare har lyst til å snakke med kvinnelig lege om. Jeg sa ifra i skranken at jeg hadde bedt om hun kvinnelige legen . Å beklager må ha blitt noe feil ,og bare fortsatte med sitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill ny time his en annen lege. HVis du tror du har fått medisin mot noe du ikke har, vent med den. Forklar situasjonen og be om første ledige time hos en kvinnelig lege.

Skrevet

jeg gjorde om for 1 mnd siden ,gjennom nav sidene.og jeg sa at ville ha kvinnelig,dem sa ja og jeg fikk henne jeg ba om .men han mannlige kom idøra i stedenfor.Ja jeg bestiller på nytt

Skrevet

Jeg opplevde nesten det samme en gang, skulle til legen å få noen resultat på noen prøver, når jeg kom inn satt det en ung mann der som ikke var ferdigutdanna enda, jeg hadde reist ganske langt for å komme til legen for å få svar på noe jeg grua meg til, kom inn og mannen sier at legen er på ferie og jeg kan ikke svare deg!!!!

Jeg blei så sint at jeg nekta å betale, det var greit sa de i skranken og jeg fikk neste time gratis.

Jeg ville krevd å få den neste time gratis siden du ikke fikk det du blei lova, ville også sagt til den kvinnelige legen at du mistenker du har blitt feilmedisinert.

Legetimer er noe man betaler for, da har man krav på å få det man bestiller!

Skrevet

At det går ann man kan lure på hva dem driver med ja.Han skrev ut resept og ga meg ny time ,til neste uke ,men jeg trodde at hvis blod prøvene ikke er bra så ringer dem ,men nei jeg måtte ta ny time sa han .Jeg betalte han ikke i skranken 177kr. Men neste time skal jeg forlange gratis helvete heller.

Skrevet

Jeg har fått brev hjem hvis de finner noe på blodprøvene, virker ikke helt som om den legen hadde peiling på hvordan ting fungerer.

Satte han deg opp på ny time hos han eller den kvinnelige legen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...