*SmurfeMamma* Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 er litt bekymret... har hatt lyserosa utflod på papiret i dag til morgen og i går til morgen.... vet det er normaltog blø litt i svanerskapet, men.....
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 min starta med brunligt utflod. gå til lege å krev ul viss du er bekymret.
*SmurfeMamma* Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 hvor lenge hadde du brunligutflod før du begynte å blø skikkelig da? jeg er jo bare 5+3 så er vel kanskje ikke mulig og se noe på UL enda?
*toppris* Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 hos meg ble det plutselig vått i trusa..trodde jeg tissa på meg.... men der var det blod og slim, blandet... kom meg hjem (var på handling) og satte meg på do, da kom det mer blod mer klumper... ingen forvarsel her, ikke blod i utflod eller noen smerter i det heletatt... fikk daul, såg to poser, begge var tom, den ene var grumsete... ny ul uken etterpå, da hadde den ene posen et embryo i seg, men ikke hjerte... da var jeg ca like langt som deg... fikk ny ul igjen uken etterpå, der var det et hjerte:) så det er verdt å ta en innvendig ul... der kan man også se om det er en påbegynnende sa ved fx at posen er fyllt med blod, men at den ikke har "tømt" seg enda.... som nevnt var den ene posen det, så hadde vært to... fikk nye blødn og det var da den posen kom kom med blod osv..
godiva med 3 gull Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Var i uke 10 da jeg hadde min sa. fikk farget utflod et par dager.. Så fikk jeg fødselslignende smerter i ca 1 time. (kjente de godt igjen fra mine fødsler, så var ikke i tvil om hva som skjedde) Deretter blødde jeg kraftig noen dager. Kroppen min ordnet opp selv. (heldigvis). Var hos legen til skjekk noen dager senere for å se at alt var borte. Om du er bekymret kan du jo bestille en time hos legen, ikke noe de kan gjøre uansett, men du får hvertfall et svar... lykke til.
Dane Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har ikke opplevd SA, men lurer på noe jeg også. Har strevd med å bli gravid en god stund, så er veldig redd for at det ikke skal gå bra denne gangen. Så alle tegn og symptomer må teite meg analysere. Er 7+1 i dag. Jeg har ikke hatt blødninger (heldigvis), men har hatt smerter nederst i magen som fyker ned mot skrittet. Har ikke kjent sånn før. Ikke sånn kjempe vondt. Er det noe bekymre seg for tro...? Tenker SA med en gang og sjekker trusa støtt opg stadig. Men rent og pent... :-) Irriterer meg at jeg er overnervøs denne gangen, men det er nok fordi vi uventet strevde med å bli gravid. (Ble gravid på første forsøk forrige gang) MEn håper noen kan bekrfte at det er vanlig å kjenne sånne sting i beg. av graviditet...
3snuppeliner Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Det er helt fullstendig normalt. Det er livmora som strekker og tøyer seg, og også leddbånda rundt. Lykke til med graviditeten=:-)
Dane Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Det var deilig å høre! Også helt fullstendig normalt også da - hehe - roa meg fullstendig ned! Thank you! Lykke til til deg og! :-) (Nå ble jeg faktisk ordentlig glad! Nå fikk jeg energi til å drite i kvalmen og sette i gang med å støvsuge og gjøre klar middag!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå