Kliko Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Om jeg kan komme inn til dem for å sjekke hvordan babisen min ligger? Er i uke36 + 3 i dag, og har mistanke om at han ligger i seteleie, og bekymrer meg litt over hvis vannet plutselig skulle gå... Og nå skal de jo liksom ha festa seg og vel?.. uff, bekymrerer meg sikkert unødvendig men..
*toppris* Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 selvsagt kan du det:) du skal få time når du føler du trenger det:)
Kliko Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 Men skal han ha festa seg nå? Er det noen tidsfrist liksom????
*toppris* Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 varierer når barnet fester seg, noen fester seg ikke før like før fødselen er igang;) min festet seg tidlig husker jeg, husker ikke eksagt når, men jm sa det var tidlig ivertfall... (forrige sv.skap)
LilleLine_ Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Det varierer når hode blir festa, på noen så fester det seg ikke i det hele tatt. Men jeg ville ringt jordmor/føden for å få undersøkelse da det er lettere å få tak i dem/ time enn hos legen, i allefall er det min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå