Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 trenger tips fra alle sexologer der ute. Har etter at vi fikk barn fått et dårligere forhold til partneren min, og har gradvis mista sexlysta mi. Når vi har sex er jeg dessuten helt stiv og føler meg som en eneste stor knute, klarer ikke slappe av, bevege meg eller nyte. Blir ikke kåt. Dermed har vi omtrent aldri sex, noe jeg egentlig er fornøyd med fordi jeg ikke har lyst og da er det et ork. Å merke at jeg ikke tenner er et nederlag, også for han vil jeg tro... Har mange tanker om at det er mitt lave selvbilde kombinert med at han aldri gir meg komplimenter som har gjort at jeg er blitt så låst på dette. Pluss at vi sliter som par ellers også. Jeg plages noe av sjalusi men dette er bedre nå som vi er så fjerne fra hverandre. Føler meg ikke sexy eller attraktiv og tror ikke at han syns jeg er det heller. Føler han har mista interesse for kroppen min og at sexen bare er for å få utløp for kåthet han har uavhengig av meg. Går det an å komme ut av dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå