Gå til innhold

Sydentur i 5.måned - tips/erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sniker denne inn til 3.trim, kanskje noen her som kan svare:

 

Skal til Lanzarote midt i februar, og lurer på om det er mange forholdsregler man må ta? Ang. soling, mat osv osv. Jeg vil være 24 uker på vei når vi reiser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor skal du bo på Lanzarote? Jeg har vært 2 ganger i syden som gravid. Går helt fint, og nå er det jo ikke så varmt heller.

Men jeg er nøye med hygiene, spiser ikke grønt ute, og har litt hysteri for katter.

Skrevet

Jeg var i Egypt på dem tiden i svangerskapet. Gikk veldig fint det. Vær litt nøyere enn normalt med hygienen, og ikke kom i kontakt med katter. Jeg kjøpte noen spritservietter jeg vasket hendene med før måltidene, man kan vel også vaske bestikket med det. Og det jordmor sa til meg var bare at jeg skulle bade mye så barnet ikke ble helt kokt.. Men var jo varmere i Egypt da jeg var der...

 

God tur

Skrevet

Dette var mine "regler":

- Bruk kun vann på flaske, bruk da heller ikke isbiter i drikka, det er gjerne lagd av springvann.

- Spis kun frukt og grønt som jeg har vasket selv, eller skrellet..

- Pass på at alt kjøtt er gjennomstekt.

Ellers fulgte jeg de vanlige rådene på matportalen.

 

Jeg solte meg som vanlig, men passet på at magen ikke ble alt for varm...

 

God tur!

 

Skrevet

Takk for nyttige tips!!

Skrevet

Vi skal forresten bo på et hotell som heter Panorama Club, på Puerto Del Carmen...tror jeg det heter!

Skrevet

Når reiser du da? Litt nyskjerrig siden jeg også skal reise.

Skrevet

Vi reiser 13.februar! Enn du? Hvor langt er du på vei? Bare mail meg hvis du vil :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...