Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Sniker denne inn til 3.trim, kanskje noen her som kan svare: Skal til Lanzarote midt i februar, og lurer på om det er mange forholdsregler man må ta? Ang. soling, mat osv osv. Jeg vil være 24 uker på vei når vi reiser.
oktober16 Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Hvor skal du bo på Lanzarote? Jeg har vært 2 ganger i syden som gravid. Går helt fint, og nå er det jo ikke så varmt heller. Men jeg er nøye med hygiene, spiser ikke grønt ute, og har litt hysteri for katter.
superklar Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Jeg var i Egypt på dem tiden i svangerskapet. Gikk veldig fint det. Vær litt nøyere enn normalt med hygienen, og ikke kom i kontakt med katter. Jeg kjøpte noen spritservietter jeg vasket hendene med før måltidene, man kan vel også vaske bestikket med det. Og det jordmor sa til meg var bare at jeg skulle bade mye så barnet ikke ble helt kokt.. Men var jo varmere i Egypt da jeg var der... God tur
snartentil:) Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Dette var mine "regler": - Bruk kun vann på flaske, bruk da heller ikke isbiter i drikka, det er gjerne lagd av springvann. - Spis kun frukt og grønt som jeg har vasket selv, eller skrellet.. - Pass på at alt kjøtt er gjennomstekt. Ellers fulgte jeg de vanlige rådene på matportalen. Jeg solte meg som vanlig, men passet på at magen ikke ble alt for varm... God tur!
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2009 Takk for nyttige tips!!
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2009 Vi skal forresten bo på et hotell som heter Panorama Club, på Puerto Del Carmen...tror jeg det heter!
oktober16 Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Når reiser du da? Litt nyskjerrig siden jeg også skal reise.
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2009 Vi reiser 13.februar! Enn du? Hvor langt er du på vei? Bare mail meg hvis du vil )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå