Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Har hatt megasterke kynnere i over 3 uker, nettene de siste 2 ukene har ofte vært plaget med kynnere samtidig som murringer i korsryggen og nederst i magen. Jeg blir så forbanna på sånn tulleting med kroppen, det var så greit da jeg fikk Emilie. Da bare startet det da.. ingen "tulling" på forhånd. Man blir jo sittende full av falske forhåpninger hver gang man kjenner antyding til et tak baki ryggen. Men.. sant skal sies: jeg har ikke termin før den 12. 10 dager til om ikke mer med sånne utilgivelig kroppslige krumspring er LITE velkommen i min hverdag. Vil bare ha henne ut jeg nå og bli ferdig med det.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Kunne ikke vært mer enig. Hadde riktignok masse tull på forhånd da jeg ventet nr 1, så jeg skjønner jo at ting kan ta tid og sånn, men blir jaggu like utålmodig nå også. Denne gangen faktisk tidligere enn sist, men det er kanskje fordi alt er mye vondere denne gangen (kynnerne er hardere, jeg har dem oftere inkl når jeg sover/hviler, vondere bekken osv). 18 dager igjen på meg, men så fort vogna er i hus (venter på hentelapp) har han bare å komme seg ut fort som fy, hihi...
Bare SÅ KLAR da Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Heisann. Hadde tenkt til å starte en klage tråd her.... Men fant dette innlegget så da må jeg få lov til å slenge meg på denne jeg også.. Orker snart ikke mer av dette tullet jeg heller. H*n får lov til å komme i dag altså!! Bare massevis med menssmerter, kynnere og maserier. Og disse kjerringrådene.... ja de kan dere få gratis av meg. Har 13 dager igjen, så ærligtalt, bare å komme. Var på besøk hos noen her en dag...... og har vel også hørt en del positivt om akupunktur, så jeg spurte vedkommende om hun visste om noen. Men gjett om jeg fikk huden full...: Du får vel bare gå å vente som alle oss andre.....Tiden din kommer også..........Føles ut som du har vært i fødsel i 14 dager alt......... Akk...Alle disse bekyldningene liksom, kom hjem å begynte å grine jeg. Hatt så mye vonter over lengre tid nå, og tro meg har ikke klaget mye!! Er kjempesliten og lei, og er ikke dette lov eller??? Klage og syte... Godt å høre ihvertfall at man ikke er helt alene i denne verden om ting og tang. Fødelsangt har jeg også oppi all smerten.. Nei nå var det ikke mye positivt frameg altså..
lchristin-nydelig tulle Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 ja henger meg på. 12 dager igjen og er utslitt. 4 uker har jeg lagt bak meg m kynnere og smerter. jeg har ropt ulv noen ganger ja..for det forandrer seg hver dag og blir bare verre og vondere omtrent for hver sammentrekning..men dem holder seg på 10 og 15 plutselig ned til 4 og 5 så opp i 17 åååååååååååå blir jo gal av mindre. og nå har jeg jammen fått tilbake carpal tunnel syndromet!!! skulle ønske at det var så idyllisk som dem sier det ser ut som...for det skal jeg skrive ubbder på at det ikke er!!! og jammenn så sa ikke dem på føden at når jeg har tatt min astma med. så har jeg stoppet det opp!!!! hva m at den helsikas legen kunne sagt no tilmeg da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå