Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hjemmeværende, men går i skikkelige klær hjemme ikke bare joggis. Er gravid igjen, dusjer annenhver dag (altid jeg skal ut på ærend.) Vasker ansiktet med renseserie hver kveld før leggetid. Skifter sengetøy hver 14 dag. Støvsuger hver 2 dag, vasker gulv ved behov. Badet rengjøres to ganger i uken. Håndkler til dusj brukes i en uke(både store og små) til håndvask en halv uke. Sønnen min bader engang i uken, vaskes godt over hele kroppen hver kveld, skikkelig med såpe midt i uken, Ellers ved behov om han er skitten, og hver dag etter mat (spiser selv så går litt utenfor) sover i en pysjamas i en uke, sengetøy for han i to uker som oss.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 NEI for guds skyld. Tror nok alle folk gjør som deg!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Herregud da. Annen hver dag? Må jo lukte tåfis, ørevoks og sur rompe fra deg støtt. hehe nei da. høres da normalt ut det der:-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Dersom du ikke vasker deg de dagene du ikke dusjer, mener jeg at er uhygienisk. Hvis du vasker deg med klut etc. når du ikke dusjer, synes jeg du er normalt renslig.
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Grise jente .Neida du er ikke uhygienisk, )))
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Nei da er du ikkje, men syns 1 gong i veka er litt lite å dujse barnet sitt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Man skal vaske kroppen med såpe max annenhver dag. Huden har et beskyttende fettlag som man fjerner helt om man vasker seg hver dag. I den forstand er det faktisk 'uhygienisk' å vaske seg hver dag fordi vi utsetter oss selv for mer sykdom
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 Jeg syns det er lenge å bruke samme pysj en hel uke! Men en annen ting.. hva har det med saken å gjøre om du bruker joggis eller ikke? Det er da ikke uhygienisk med joggis?? Hilsen joggisbruker hjemme
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Til HI: Hvem har innbilt deg at du er uhygienisk?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #11 Skrevet 3. februar 2009 Nei, du høres slett ikke uhygienisk ut! Du vasker og støvsuger oftere enn meg... Men bad og pysjskifte en gang i uka, der er jeg vant med å bade og bytte oftere, kanskje annenhver dag ca.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #12 Skrevet 3. februar 2009 Jeg synes det er uhygienisk å bare dusje annenhver dag. Sengeskiftbytte hver 14.dag byr meg i mot, men jeg er kanskje overrenslig.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #13 Skrevet 3. februar 2009 JEG foretrekker å skifte sengetøy litt oftere (det er utrolig mye basselusker i sengetøy, og man tilbringer veldig mye tid i det). Ungene bader/dusjer 2-3 ganger per uke, og bytter pysj etter 2-3 dager.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #14 Skrevet 3. februar 2009 Nei, du er vel ikke uhygienisk. Min rutine, for å sammenligne: Dusjer hver dag. Bader barnet ca 3 ganger i uka (hun er 17 mndr). Vasker henne morgen og kveld; ansikt, hals, ører, armhuler, hender og føtter. Bytter pysj på henne ca 3 ganger i uka. Vasker badet 1 gang i uka. Bytter håndklær 1 gang i uka, eller oftere hvis behov. Skifter sengetøy 1 gang i uka. Støvsuger og vasker hus 1 gang i uka (men tar ministøvsugeren daglig på brødsmuler osv).
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #15 Skrevet 3. februar 2009 Når ble joggebukse uhygienisk? Regner med folk vasker sånt like ofte som ellers vanlige klær.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #16 Skrevet 3. februar 2009 nej du vil jeg ikke si er uhygienisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå