Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 jeg venter nr 2 og hadde simo duo med nr 1. en vogn jeg var rimelig fornøyd med, bortsett fra at den var himla tung. har sett litt på brio happy duo denne gang ettersom den er så liten og nett, men lurer på om det er plass til voksi-posen oppi den? hvordan er vognen eller? er/var du fornøyd med den?
celodi Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Vi har den! Kjøpte den nå i høst,og poden er 1 mnd i dag=) Er knall fornøyd med den vi ja..Bruker voksipose også. Den er veldig god og trille og tar ikke så veldig stor plass i bilen heller.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 Så bra:) jeg er bare 13+4 idag, men nå selges den for bare 3999 kr. lurer på om jeg skal slå til så får jeg heller spare den hvis det skulle gå galt, men ingeting tyder på det foreløbig da:)
celodi Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Det var billig ja!Vi kjøpte også på tilbud,4800=) Så ville slått til jeg ja!!!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2009 jeg kjøpte den! den var grå og sammen kjøpte jeg en dun pose til 500. noen fler som har erfaring med denne vogna?
mamman til to gutter Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Vi har den og er fornøyd med den til nå og mini er 1,5år. Den er ikke av de letteste vognene den heller, men jeg er veldig glad for at vi valgte den i stedet for simo som var alternativet vårt. Vi brukte bagen med skinnpose til mini var ca 5,5mnd og ønsket egentlig å bruke den enda lengre da og når vi byttet, så kunne vi ikke skjønne hvorfor vi ikke hadde byttet tidligere, for vogna er lun og fin som sportsvogn også når man uansett har pose i.
Andreas05 og Gabriel 08 Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 vi har brio happy duo. kjempe fornøyd med vognen. minsten er 5mnd og bruker fortsatt bagen, han bruker voksi pose oppi bagen. regner med han kan bruke bagen til han er over 6mnd. vognen er også kjempe god og trille på tur med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå