Gå til innhold

****SKRAVLETRÅD IKM UKE 9****

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,hei

Da er mensen gått sin vei igjen og vi har tatt fatt på enda en pp.Jeg hadde egentlig lyst å vente litt nå,men mannen vil så gjerne at vi fortsetter,så da vil jeg og;)

Jeg har ikm 27 februar så jeg forventer el i løpet av neste uke.Skjønner ikke hva som har skjedd med mannen for nå er det han som snakker om en ny baby hele tiden hehe.Før var det meg som ikke snakket om annet..

Flere som har tatt fatt å en ny pp?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann...

Mensen har også dratt sin vei her, og vi gjør oss klar for ny prøve mnd. Klaffer det ikke denne mnd så blir det 2 prøvefrie mnd grunnet at sambo er vekke på jobb. Dette blir 3pp. Har vært prøver i 5mnd, men med en mann offshore så klaffer det ikke alltid:O)

Jeg har IKM 25 feb. så tror jeg har el søndag el mandag.

Skrevet

Hei,matpakka:)

Ikke lett med en mann som jobber offshore kan jeg tenke meg..Får håpe det klaffer for dere denne pp da så du slipper å vente i 2 mnd til:)

spennende fremover....

Skrevet

Heisann..

Vi er offisielt prøvere igjen.. IKM er 1. mars..

Vi har en sønn på 18 mnd, og har lyst på en ny baby. Håper det ikke tar like lang tid å bli gravid som sist. Da var jeg til konsultasjon hos lege med tanke på videre utredning.. Det jeg ikke visst den dagen var at dagen etterpå viste graviditetstesten positivt..

Fjernet hormonspiralen 30. januar. Fikk mensen 1. februar. Så her er vi helt i startgropa..

Jeg sliter med høyt blodtrykk og kostregulert diabetes. Så nå er det full skjerping med søtt...

Ønsker oss alle lykke til denne pp...

Skrevet

Ja det blir en spennende mnd (igjen:O) hehe

Heldigvis er det en del som skjer denne mnd slik at jeg får prøve å få tankene over på noe annet. Vi har også en sønn fra før på 2år.(5pp) Er dette ditt første eller?

Får håpe det klaffer for oss alle. spennende... Leser om så mange her inne som det har klaffet for nå.. Det er jo kjempebra:O)

Skrevet

Nei der er ikke min første:-) Vi prøver på vår 4.hehe

Vi fikk så lyst på en attpåklatt,men det set ut som det kommer til å ta tid...

Ja mange som er blitt gravide.Kjempegøy.Skal jobbe myyye denne mnd,og det bare bra.

Skrevet

velkommen til gruppen mamman til andreas;)

Ja håper du slipper å vente så lenge!

lykke til!!!!

Skrevet

Jeg melder meg også gjerne inn i denne uken. Jeg går inn i 3pp nå. Etter at jeg fjernet hormonspiralen har jeg gått fra en syklus på 28 dager til 32/33 dager. Så jeg bytter IKM-gruppe fra syklus til syklus. Litt kjedelig siden jeg aldri blir skikkelig kjent med noen her. Litt vanskelig å vite når jeg har EL også da, så jeg vurderer å begynne med EL-testing. Noen flere som gjør det? Er det forresten noe uke-skjema for hvor vi kan skrive oss på ikm-dato for denne uken?

Skrevet

her hører jeg også til. hadde en tidlig SA 4+3 i januar og går på med friskt mot igjen.. vi har prøvd siden september og har ingen barn. hyggelig å følge hverandre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...