Gå til innhold

52 dager siden forrige mens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og bare negative tester.

Fikk såre brystvorter for 2 uker siden, og litt ømme pupper i går (men kun den høyre?) Det kjennes også "tunge".

Har også fått mange små kviser i ansiktet, spesielt på kinnene, er dette et sympom?

Er bare 3 mnd siden jeg sluttet med pillen, er det fortsatt pillen som lurer meg med kviser, ømme pupper osv?

Er det håp? =/

Mange klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge tantekreket ikke dukker opp er det ALLTID håp :)

Du kan jo ta deg en tur til legen å ta en blodprøve, for det er ikke alle som faktisk får utslag på en hjemmetest.

Jeg selv fikk bare svaaaake positive tester da jeg var gravid.

Ønsker deg lykke til, og skulle det ikke være noe nå får vi håpe det klaffer snart da :)

Skrevet

Jeg hadde det litt på samme måte da vi prøvde før førstemann. Det gikk mange måneder uten resultat. Så tok det plutselig nesten 50 dager mellom "2 tanter". To måneder etter var jeg gravid. Legen min sa den lange perioden mellom to menstruasjoner kunne være at kroppen kom i orden etter å ha brukt p-piller lenge.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Nå ser det jammen ut som tanta kom gitt!

Håper at det er som du @ngel sier, og at neste syklus blir litt kortere =)

Skrevet

oi da. jeg som trodde jeg var helt tullete og fortvilet som var 33dager siden mens. men dette er jo mye lengre...

ser ut for jeg må smøre meg med tolmodighet(noe jeg ikke har).

Lykke til videre.

Skrevet

hei jenter.

jeg gikk på p-piller i 14 år og jeg fikk TR etter 28 dager 1pp, 33dager 2pp og 27 dager 3pp. Så jeg var vel heldig kanskje. men det værste var humøret og alle kvisene som skulle ut. det var som om jeg var 14 år igjen... Men nå er jeg normal igjen kjenner jeg. selv om jeg nå forstår hva kvinner har sakt om PMS i alle dissa åra. jeg ler, freser og gråter innen 30 sekunder...

Skrevet

idag er det 52 dager siden min forrige mens også..

og ingen tegn til tanta..

fikk svaaaak pos test på lørdag, men tok ny idag, den var helt klar negativ, så vet ikke hva som skjer..

Slutta på pilla i juli..

Så har det gått mellom 33-64 dager mellom hver mens..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...