Gå til innhold

Kanel var bare prisspreik :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok 3 SS kanel i går blandet med melk og håpet på at ting skal skje. Det eneste som skjedde var at jeg fikk vondt i magen av den og ingen rier. Tror ikke jeg skal prøve igjen siden det var forferdelig å få det ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har drikket kanel i te jeg, har ikke virket her heller.

Jeg har prøvd det det meste, jeg har 14 dager til termin, men slimproppen har gått, hodet er festet og magen har synket masse.

Allikevel skjer det ingenting, jeg har hatt sex, gått tur, vasket gulvet, stimulert brystvortene.

Jeg har kynnere og maserier, men ingenting mer....

Når har du termin?

Skrevet

Jeg kan anbefale en lang gåtur etterfulgt av sex med innvendig utløsning (om du har mulighet til det) og så stimulere brystvortene ved å rulle dem mellom fingrene. Du må holde på litt, men det bruker å hjelpe.

Vet ikke om noe som skal spises som kan hjelpe - før anbefalte man et glass rødvin, men det er helt FY-FY nå.

Skrevet

Jeg har termin 20 februar men var innlagt forrige mandag natt med store blødninger, mistet 1 l med blod uten at vannet hadde gått. Da hadde jeg rier hver 5. minutt og de ga seg. Legen sjekket og sa at jeg har 2 cm åpning men ingenting skjer. Jeg er både lei og redd for babyen og vil ha han ut. Sist fødte jeg 3 1/2 uker før termin så jeg håpet at ting ville gå fort denne gangen også, men ser ikke sånn ut. Fikk streng beskjed at vi ikke skal ha sex før fødsel og at jeg ikke skal stimulere brystvårtene pga blødninger jeg hadde så kanel var neste mulighet.

Jeg er bare sååååå lei

Skrevet

Dumme meg skulle teste ut dette trikset og tvang i meg så masse kanel i litt vann - det brant i munnvikene, magen og rumpa og jeg dreit kanel i 3 dager !!!

Aldri mer.....

Skrevet

Heheheh nå lo jeg godt :) føler også at jeg ikke har gjordt noe annet i dag enn å fly på do og det kommer bare kanel ut :)))) tror ikke jeg skal prøve igjen har lært leksa mi. Skal smøre meg med tolmådighet og vente pent til jeg får vodnt.

Trodde aldri jeg skulle si at jeg gleder meg stort til å få kjempe vondt med rier :)

Selv om jeg har fått beskjed om å holde meg i ro så flyr jeg med sterke kynnere og vasker og ordner slik at alt er klart (håper at det setter i gang fødsel også).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...