tryde Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg må til en barnelege noen som kjenner til noen? I Oslo omrd? Sandvika?
partyoffive Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Kan du ikke bare kikke på Nav.no og 'fastlegen min' da? Har ikke alle en fastlege de sogner til? Du kan hvertfall registrere deg hos en du ser ledig på denne nettsiden hvis du ikke har en allerede. Kjenner ikke til Sandvika, men vi gikk til Holmenlegene på Holmensenteret/Nesbru når vi bodde på Hvalstad. De var helt ok.
Gjest -<<- Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Han litt eldre fyren på Oslo Barne-og lungelegesenter på Økern er trivelig, men jeg husker ikke hva han heter. Telefonnummeret dit er i hvert fall 23404110, men jeg aner ikke om de tar i mot uten henvisning.
tryde Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har fastlege, jeg spør etter en barnelege.
partyoffive Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 ok - det er jo da din fastlege som må henvise deg videre til en 'Spesialist'. fastlegen er en allmennpraktiserende lege som også inlkuderer barnelege. Men vil du ha barnet til en spes. må du jo sporre fastlegen din om en henvisning. Med mindre du går til en privat klinikk kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå