Gjest Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Nok en gang er det Mandag.Jeg har til gode å føle megg pigg på starten av uka,men vi er vel flere som kunne tenkt seg laaaange helger? I går sendte jeg jentene ut og ba di passe på lillebror.Det funka utmerket =) Di trilla tur og styra på.Så da så jeg mitt snitt til å få vaska grundig.Så det skal jeg gjøre flere ganger,hehe Storebror ligger fremdeles til sengs.Farangen tok han skikkelig ja.Usj Men får tro han kvikner til snart. Planen i dag er å gjøre minst mulig.Å det er jeg fryktelig flink til ;o) Ha en fin dag alle sammen.
♥Snulder Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Å gjøre ingentin.... ja det er utrolig deilig av og til! Vi brukte hele gårsdagen på å rydde i kjelleren - for en møkka jobb! Men nå har vi ihvertall bare ett roterom i stedet for 2;=D Ungdommen er nå stuet inn på det nyryddede rommet.... så får vi se hvor lenge det fortsetter å være ryddig der...hehehe..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Så deilig å oppdage at man faktisk kan få litt avlasting fra storesøstre, ikke sant!! Tid til å gjøre kjedelige ting som vasking og rydding. Det går jo dobbelt så fort når man ikke har assistenten hengende i skjørtekanten:-) Og Snulder, du har rett og slett ryddet frem ennå en hybel du! Flinke dere er!!! Og om ikke så altfor altfor lenge skal vi på spa og da kan du slappe totalt av og hvile deg:-)
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Go ættmiddag ja =) Vet du,di funker utmerket til trilling.Selv om jeg flyr konstant i vindu å ser etter,så gikk det da bra =) Å gulva var jo så fine....Kanke huske det jeg.... ;o) Snulder,dårlig gjort å minne meg på mine to rom som er fylt til taket altså...hehe Må bare si at du er superflink!!! Jeg har tenkt å kaste med øya igjen.Å da er planen å ha en av jentene inn på det rommet.For med hormoner i kok,så blir det så fryktelig bråkete der di er nå til tider....ooooh jeje... Å eneste spa jeg skal på,er det jeg fikk til jul av mamma.Er ei flaske der jeg slett ikke vet helt hva er...he he heeee. (totalt uvitende om slikt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå