Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har brukt p-sprøyte i 14 mnd og har på denne tiden gått opp 10-12 kg. Jeg er ganske sikker på at vektoppgangen kommer av p-sprøten da jeg vanligvis har en vekt som er svært stabil. Det jeg lurer på er: når jeg bytter til ett annet prevensjons-middel, ett jeg har brukt før og ikke har hatt noen bivirkninger med, vil jeg da gå ned i vekt igjen, altså de kiloene jeg har lagt på meg som følge av p--sprøyta? Er det noen som har noen erfaringer på dette? Logikken min sier meg at om jeg har gått opp pga hormoner så vil jeg gå ned når man tar bort det "forstyrrende"... men vil jeg det? Jeg er vanligvis litt "tralten" (rund).. jeg trenger virkelig ikke disse ekstra kiloene...
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2009 Ingen som har vært borti noe lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå