Gå til innhold

UL i morgen, og har et lite spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ingenting fra forige gang... skal man ha med seg urin-prøve på UL? Mener kanskje å huske at jeg hadde med det sist, men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trengte ikke å ha med urin sist UL, men kan kanskje variere fra plass til plass. Kan jo ta med for sikkerhetens skyld ;-)

Skrevet

Urin prøve er noe du leverer når du skal på kontroll hos legen din..til UL må du huske å ha med helsekortet for da skal termindatoen føres inn

Skrevet

Kanskje jeg bare forveksler det med de andre gangene jeg var på UL... i forige svangerskap var jeg til en del kontroller, pga muskelknute i magen og sånn - og da leverte jeg urin-prøve alle gangene. Kanskje det er det jeg husker.. jaja, skader jo ikke å ha med i tilfelle.

Skrevet

Men er det ikke slik at man helst skal ha en del i blæra på utvendig UL?

Skrevet

På min UL inkallelse står det at jeg skal møte med full blære. Men ikke noe om at jeg skal ta med urinprøve. Hvorfor skal man møte med fullblære egentlig? noen som vet? håper ikke det er innvendig UL. trodde d bare var om det skulle være noe spesielt jeg.

Skrevet

Innvendig UL gjøres tidlig i svangerskapet. Den vanlige ultralyden på sykehuset er vanligvis utvendig og derfor må man ha full blære. Da får man visst bedre bilder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...