Zenobia Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Kjæresten og jeg prøvde å smøre og tøye i går,gikk ikke så bra for gjorde veldig vondt,er jo klar over at dette er for ingenting å regne i forhold til hva som kommer(er førstegangsfødende) ble litt betenkt over dette...er det noen som kan gi noen konkrete tips om dette med smøring og tøying,bør vi bare smøre de første gangene,kan man bruke dilo til forsiktig å tøye åpningen, er det lurt å ha sex først ?
VillemoVær Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 HÆÆÆÆ!!!!??? smøre og tøye, dildo og sex?????? Hva bruker dere jordnøttolje til??????
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Hei! Vi har smørt i snart 2 uker og føler det går kjempe fint.. Vi fikk tips om å ikke tøye hele åpningen, men bare ned mot mellomkjøttet. Vi begynte rolig med noe som nesten kan kalles massasje og så har mannen min tøyet mer og mer.. Han sier at han allerede merker at det blir lettere og mer tøyelig. Ikke det at det blir større eller slappere, bare mer tøyelig:) Vi holder på ca 3-5 min om kvelden før vi legger oss. Jeg tror det er bedre å gjøre det om kvelden slik at du ikke trenger å ha på undertøy etterpå. Det blir jo litt fuktig av oljen og da er det greit at fuktigheten ikke blir stengt inne og gir deg soppinfeksjon:) Jeg er også førstegangsfødende og håper virkelig dette hjelper. Om ikke 100 %, så kanskje bare litt:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Jordnøttolje brukes for å få åpningen mer tøyelig, for å unngå å revne! Smøres på å masseres godt inn. Man kan åsså drikke bringebærblad te er det noen som sier.... Mange gamle kjerringråd som såkalt funker for noen.. :0) Skal selv begynne å smøre inn jordnøttoljen nå samt avvente til rundt uke 35 før jeg begynner med bringebærblad teen.. Skader ikke å prøve ut.... Når begynte dere andre med å smøre inn jordnøttolja???
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 jeg begynte å smøre med jordnøtt-olje fra uke 4 og sånn ca hver eneste dag frem til fødsel. Begge Jordmødrene mine sa at det hadde hatt en positiv innvirkning på tøyeligheten. Nå gleder jeg meg til å begynne på nytt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå