kommer nr3? Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 merket det for to dager siden. er 26 dager til termin,men har ikke spesielt mye utflod,men synes det lukter stramt av urinen og... er det vanlig,så det er flere som har det eller hva kan det være?
kommer nr3? Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2009 okey...im the only smelly cat here...hehe. det var dumt..hehe
megh Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Hvis det er noen trøst så syns jeg det selv også. Men har heller ikke så veldig mye mer utflod. Litt kanskje, men ikke så mye mer enn normalt. Det er jo vanlig å få litt mer når man er gravid... Får håpe det er normalt med lukt også...
superklar Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Har også merket de de siste dagene. Er 33+.. Tenkte jeg skulle høre med jm neste time, men vet hvertfall at det ikke er sopp. Tenkte jeg skulle prøve å drikke myye vann et par dager, mulig jeg rett og slett drikker for lite. Og drikker endel juice..
englemamma77 Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Synes det har luktet stramt av meg i mange mnd jeg,så du er ikke alene!!hehe!! er en av de tingene jeg gleder meg mest til når jeg er ferdig- få tilbake den "vanlige" lukten min.. tror det har med hormoner å gjøre-jeg har heller ikke hatt noe utflod knyttet til lukten...sikkert ingenting å bekymre seg for,men er jaggu så irriterende...
To gutter + en til? Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Det kan være en ide å sjekke om du har urinveisinfeksjon - jeg har mye av det, og ofte har jeg ikke andre symptomer enn at urinen lukter vondt.
Gjest leelu25 m/marsjente :) Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Prøv en tube lactal over to kvelder, så forsvinner det Grunnen til lukta er mest sansynlig pga. forhøyet ph-verdi i underlivet (noe som er heeeelt vanlig under svangerskap) Både lactal og melkesyrekapslene ViVag kan med fordel brukes under svangerskap for å holde et fint ph-nivå i skjeden og hindre vekst av uønskede bakterier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå