lovelyme Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hei Er redd at jeg skal skade fosteret hvis jeg har sex. Kan det skje?
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Heihei! Normal sex skader på ingen måte fosteret ditt har jeg fått høre i hvertfall.
lovelyme Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 ja det er det jeg har hørt også.. men så blir jeg likevel litt bekymra etter vi har hatt sex... man blir jo så tullete i hodet av dette gravid greine
*toppris* Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 sex i sv.skapet er kjempebra, da får mor slappet av, og så lenge mor har det bra har bebisen det bra:) det eneste er at helt på slutten kan det fremporosere fødsel siden sperm inneholder noen samme stoffer som de igangsettingspillene...
♥Axinija♥ Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 ...men for at spermiene skal kunne sette igang en fødsel, må livmorhalsen være moden....og da er man allerede klar for en fødsel! Så sex er bra både tidlig og sent i graviditeten.. Det var slik min første fødsel startet, slimproppen var da løsnet og livmorhalsen var altså modnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå