mamman til pia, eli og mari Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 tilig om morgenen 2 februar. jeg sov hele dagen i går stortsett våknet halv 6 av tlf på ettermiddagen ogva i seng igjen kl 11 og sovna momentant, og våknet nu jah lura på ka æ skal gjøre denne dagen, Små jentan har starta morgen gymnastikken sin og sparker og snur seg som bare det inni magen må bare få dele med dere at æ har 83 daga igjen til termin og det går sabla fort framover håper dere alle sammen får en fin dag:) stor morgen klem
kommer nr3? Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 god morgen,god morgen! ønsker også dere jenter her inne en riktig god morgen og ha en fiiin dag! våknet i fem tiden av småen som romsterte i magen,deretter vekkeklokkene til sambo....så ble jeg sulten.... men etter drøye to timer våken nå,så røyner det på,og jeg tror jeg kryper tilbake til sengen å ser om jeg sovner igjen...hvis ikke blir denne dagen laaaaaaaaaang )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå