Gå til innhold

God Morgen alle sammen :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

tilig om morgenen 2 februar. jeg sov hele dagen i går stortsett våknet halv 6 av tlf på ettermiddagen ogva i seng igjen kl 11 og sovna momentant, og våknet nu :D jah lura på ka æ skal gjøre denne dagen,

 

Små jentan har starta morgen gymnastikken sin og sparker og snur seg som bare det inni magen :)

må bare få dele med dere at æ har 83 daga igjen til termin og det går sabla fort framover :o

 

 

 

håper dere alle sammen får en fin dag:)

 

 

stor morgen klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

god morgen,god morgen!

ønsker også dere jenter her inne en riktig god morgen og ha en fiiin dag!

 

våknet i fem tiden av småen som romsterte i magen,deretter vekkeklokkene til sambo....så ble jeg sulten....

 

men etter drøye to timer våken nå,så røyner det på,og jeg tror jeg kryper tilbake til sengen å ser om jeg sovner igjen...hvis ikke blir denne dagen laaaaaaaaaang :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...