Gå til innhold

Noen små som "liker" å bruke votter?


-carina-

Anbefalte innlegg

Helene er ikke så glad i votter, men ser ut til at hun endelig har skjønt poenget. Hun har godtatt at hun må ha de på ute, men har også lært at så fort vi kommer inn kan hun ta de av... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille tulla mi lika det så lenge vi er ute å trilla, sitte å ser på dei:) Men om vi er inne vil ho ha dei av, det skjønna eg jo egentlig, hehe..

Men ho har berre noken tynne, men dei er veldig varme. Prøvde noken litt tjukke dei likte ho ikkje. Men så lenge ho er varm er jo det viktigast:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset sliter vi voldsomt med det :-( Hun dra de av seg fortere enn jeg får de på og kaster de langt bort. Jeg har prøvd ganske mange ulike typer votter - også noen som sitter godt fast, men samme det. I dag var det skikkelig kaldt til morgen ( minus 12) når vi skulel følge storesøster i barnehage og jeg måtte stabbe henne helt ned i posen og lukke godt igjen slik at hun ikke fikk opp armene (bare hodet stakk opp - så litt komisk ut da) med det resulatt at hun illskrekk hele veien, men hva skal jeg gjøre? Hun kan jo fort få forfrysninger når det er så kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...