Gå til innhold

Tre eller fire hjul på vogna?


-carina-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har fire hjul no, men er på jakt etter ny vogn med tre pga eg sliter med senebetendelse i armane (er under utredning for om det er noke leddsjukdom el noke sia det er masse av i familien).

Så trenger ei som er lett og "går av seg sjøl" uten å måtte slite liksom, hehe..

Hadde tvillingvogn med tre hjul, men den blei for tung sia hjule framme sto helt i ro, så den er solgt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri prøvd en vogn emd tre hjul, og har i grunnen ikke noen spesiell lyst eller behov for å prøve. Har bare vogn med fire hjul og er veldig godt fornøyd med det. Når vi kjøpte vognen vår for 6 år siden (til førstemann) var tre-hjulingen nok så nye og mange var veldig ustødige etc så dengangen var det ikke aktuelt. Synes ikke jeg kan ta meg råd til å kjøpe ny vogn bare for å få en mere moderne modell når den gamle går helt fint ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plassbesparende og lettere med 3-huling, men selvfølgelig mer ustø enn en 4 hjuling. Jeg hadde 4 hjuling til første baby, men valgte 3 hjuling til nr 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 4 hjulingen, tror den er mest stabil, noe som er nødvendig når man drar på skogstur med vogn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...