frokenO Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Anbefaler heller sats fremfor Elexia... Da sports club skiftet til elexia ble de grove priser gitt... Mitt medlemskap var på 200 kr mnd.. plutselig ble det til 499 i mnd.. neitakk... da skiftet jeg til sats å er strålende fornøyd med det.. elexia er genialt for dere som trener MYE slik at dere får utbytte av pengene deres... men om du trener 2 ganger i uken.. blir det bare dyrt.. i tillegg koster det jo ektra på forskjellige aktiviteter som før var ikl. i medlemskapet.. off boikott elexia... prisene passer bedre for store byer... ikke for små tett steder rundt forbi
j77 Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 elsker elixia..kjempegode timer og profft.. sats er kjedelig!! går på bosu, total, yoga og sykkel. og nye corebar er helt supert!!
Mamma´n til lillemor Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Elixia har mange forskjellige timer å tilby. For gravide så synes jeg det er fint med xycling, aerobic, total u/hopp og pilates. Prøver å holde intensiteten litt lavere nå enn ellers, ellers trener jeg nesten som før. Det kommer litt an på deg selv også. Hvor langt du er på vei, og om du har noen bekkenplager. Ang. pris, så det var nevnt over her, så får man etter min mening hva man betaler for. Man kan kjøpe en billig genser, eller en dyrere en... Trening er som alle andre produkter, men er man bare ute etter en tredemølle og tilfeldig spinning-time kan man jo velge kun ut fra pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå